מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.84
מחיר 9.55
איכות 9.83
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שיר תקשורת, תל אביב.
משוב: 22/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
היה נהדר, הוא מקסים! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דודו פרץ, תל אביב.
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהאסלה.
חוות דעת:
היה נהדר. הוא היה אחלה, הגיע בשעה שקבענו, לאחר איבחון התקלה נתן הצעת מחיר זולה יותר ממה שאמר בטלפון, היה שירותי, תיקתק את העבודה ואפילו הביא לי מסמך קבלה לתיבת הדואר שלי. שירות מעולה- הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון ברנוב, תל אביב.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה, החלפת צינור וברז בכיור.
חוות דעת:
הוא היה תותח , מלך ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון כחמון, תל אביב.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
הדבקה של אסלה ותיקון של נזילה.
חוות דעת:
הוא אחלה ממש, לא פעם ראשונה שאני מזמין אותו. הוא אמין הגון ומאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פז שביב, תל אביב.
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
החלפת אסלה וניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, אדיב והכל היה טוב. הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן מתי שקבענו ועשה עבודה מהירה. נוסף על כך הוא השאיר נקי וגם השאיר פרטים והציע לפנות אליו בכל בעיה שהיא.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר ברוקנר, תל אביב.
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה ממש על הכיפאק. הגיע במהירות ותיקן את הבעיה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דמיטרי מזו, תל אביב.
משוב: 06/06/2018
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מושב אסלה ותיקון נזילה קטנה.
חוות דעת:
מדהים. יוצא מן הכלל. קיבלתי שירות מעולה. מקצועי, אדיב, בא אליי מהר ונתן לי עצות בטלפון. אחר כך הוא בא בערב גם להתקין ובקיצור מאה אחוז. המלצה חמה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון שושן, תל אביב.
משוב: 27/05/2018
תיאור השירות:
החלפת גומייה באסלה.
חוות דעת:
שירות מעולה, מהיר וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביגיל פ. תל אביב.
משוב: 14/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מושב אסלה ובדיקת צנרת.
חוות דעת:
היה ממש מצויין. מעבר למקצועיות, הוא מאד נחמד והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי ערן, תל אביב.
אשרור: 27/03/2018
משוב: 05/04/2017
תיאור השירות:
התקנת מסנן מים, החלפת גומיה במיכל הדחה סמוי של אסלה ופתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ואדיב אך המחירים קצת גבוהים. ביקשתי ממנו 3 דברים והוא תמחר כל דבר כאילו בא רק בשביל זה. אחר כך הוא נתן לי הנחה גדולה אבל זה נשמע כאילו לסבר את האוזן. מבחינת העבודה, הוא מאוד אמין. אזמין אותו שוב כשיהיה לי צורך אבל אומר לו משהו בעניין התמחור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1215 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק