מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.91
מחיר 9.69
איכות 9.88
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אפרת ברמלי, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה הכולל פתיחת קיר והחלפת צינור.
חוות דעת:
היה אחלה! בא מאוד מהר, עשה את העבודה ביום אחד, הכל היה מעולה והיינו מרוצים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גילי ב. תל אביב.
משוב: 08/11/2019
תיאור השירות:
תיקון לנזילה באסלה, שחרור סתימה בכיור, בדיקה לצינור של המזגן.
חוות דעת:
אורן היה אצלי אתמול והוא מותק של בחור! הגיע אליי בזמן, תקתק עבודה ונתן מחיר ממש סביר לדעתי. אפילו הגדיל ראש ובדק בעיה במזגן שראה שיש לי. אני מרוצה ממנו ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר אליצור, תל אביב.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים, החלפת גומייה בין הניאגרה לאסלה והגומייה שאוטמת את הניאגרה עצמה ומסוף בשירותים.
חוות דעת:
הגיע עובד שלו והתרשמתי ממנו מאוד לחיוב, הוא היה נחמד, בחור אחלה והוא הגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית לוי, תל אביב.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בין האסלה לקיר והדבקת האסלה שהתנדנדה.
חוות דעת:
אורן הגיע בזמן, נתן שירות מקצועי, אזמן אותו גם בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר תקשורת, תל אביב.
משוב: 22/02/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
היה נהדר, הוא מקסים! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודו פרץ, תל אביב.
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהאסלה.
חוות דעת:
היה נהדר. הוא היה אחלה, הגיע בשעה שקבענו, לאחר איבחון התקלה נתן הצעת מחיר זולה יותר ממה שאמר בטלפון, היה שירותי, תיקתק את העבודה ואפילו הביא לי מסמך קבלה לתיבת הדואר שלי. שירות מעולה- הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון ברנוב, תל אביב.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה, החלפת צינור וברז בכיור.
חוות דעת:
הוא היה תותח , מלך ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון כחמון, תל אביב.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
הדבקה של אסלה ותיקון של נזילה.
חוות דעת:
הוא אחלה ממש, לא פעם ראשונה שאני מזמין אותו. הוא אמין הגון ומאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פז שביב, תל אביב.
משוב: 20/01/2019
תיאור השירות:
החלפת אסלה וניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, אדיב והכל היה טוב. הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן מתי שקבענו ועשה עבודה מהירה. נוסף על כך הוא השאיר נקי וגם השאיר פרטים והציע לפנות אליו בכל בעיה שהיא.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר ברוקנר, תל אביב.
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה ממש על הכיפאק. הגיע במהירות ותיקן את הבעיה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1362 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק