מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.89
מחיר 9.68
איכות 9.87
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נועה לרנר, תל אביב.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
מעולה! היה מהיר, זריז, עשה עבודה נקיה ויעילה והיה מקצועי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב אביתר, תל אביב.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
שיחרור סתימה במקלחת.
חוות דעת:
הגיע מהר ופתר את הבעיה. גבה מחיר הוגן נראה לי ובאמת אחלה בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביתר בנדל, תל אביב.
משוב: 26/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת בבית.
חוות דעת:
הכל היה מעולה. ענה והגיע מהר, טיפל בזריזות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שקד בלעיש, תל אביב.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת ביתית.
חוות דעת:
הוא שלח עובד שלו שהיה נעים ונחמד, הגיע מהר והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן לשם, תל אביב.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
ניסיון של פתיחת סתימה במכונת כביסה.
חוות דעת:
אורן הגיע כדי לפתוח סתימה במכונת הכביסה. אחרי הרבה חיפושים שלו במכונה התברר שלא הייתה סתימה. הוא הסביר לי מה צריך לעשות כדי לפתור את הבעיה, ואז הבעיה באמת נפתרה. הוא לא גבה כסף על הביקור, הוא באמת היה ממש עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הגר בן ישי, תל אביב.
משוב: 19/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור ובאמבטיה וטיפול בבעיה במיכל ההדחה בשירותים.
חוות דעת:
אורן נתן לנו שירות מצויין, הגיע ממש באותו היום בו פנינו אליו. תיקן וטיפל בתקלות לשביעות רצוננו ואנחנו ממליצים עליו בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז ב. תל אביב.
משוב: 28/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב של בניין.
חוות דעת:
אורן הגיע אלי כדי לפתוח סתימה שהייתה לי במקלחת. לאחר שתיקן וכבר הלך, הבעיה חזרה והוא חזר לבדוק והתברר שהבעיה היא בבור ביוב של הבניין כולו. הוא החזיר לי את הכסף על העבודה הקודמת והיה ממש נחמד, ענייני ומקצועי והשירות שלו היה מאוד אנושי, אבל לדעתי המחיר שנתן היה קצת יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת שוורץ, תל אביב.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של המטבח.
חוות דעת:
העבודה הייתה מעולה, קצרה ולא יקרה. אורן בא בזמן שאמר, השאיר נקי ועשה את העבודה ב צ'יק צ'ק. היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי עמר, תל אביב.
משוב: 03/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
אורן היה מקסים! הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. אחלה בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ב. תל אביב.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימה בצינור.
חוות דעת:
גם נחמד וגם מקצועי, הגיע באופן מיידי למרות שאנחנו נמצאים מחוץ לאזור העבודה שלו. איבחן את הבעיה ,אני חשבתי שמדובר בטוחן האשפה, והיה מדובר בסתימה בהמשך הצינור וטיפל באופן מקצועי ומהיר והיה נח מבחינת דרכי תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1521 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק