מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רם
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.87
מחיר 9.83
איכות 9.83
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלומית ל. רמת גן.
משוב: 26/03/2020
חוות דעת:
היה מצויין. היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלכסנדרו שכטר, רמת גן.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון פקס.
חוות דעת:
לא הצלחתי לשלוח פקס והוא אמר לי לנסות לשלוח פקס מהמקום שמצלמים וזה באמת עבד. הייתי מרוצה מכך שהוא ענה לי בטלפון, היה מאוד מאוד נחמד ואני מרוצה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה חי, בני ברק.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפת כרטיס זיכרון במחשב xp נייח ועבודה על מחשב חדש עם ווינדוס 10 בשליטה מרחוק.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, יש לו נכונות לעזור ללקוח ולפתור בעיות, אני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רותי גולן, רמת גן.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מדפסת משולבת של חברת ברדר.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן, מאוד אמין, סבלני וגבה מחיר זול .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רם כרמי, רמת גן.
אשרור: 26/01/2019
משוב: 24/12/2017
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה שבמעולים. הוא מקצועי, דייקן ונתן את השירות הכי טוב שפגשתי. הוא עשר בכל הפרמטרים באמת לא נתקלתי בדבר כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן י. רמת גן.
אשרור: 21/06/2018
משוב: 14/01/2018
חוות דעת:
היה מצוין! בחור מדהים,שרות מעולה ומחיר טוב. כל הכבוד. ממליץ בחום לכל מי שצריך שרות אישי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עזרא שמיר, רמת גן.
אשרור: 16/05/2018
משוב: 02/01/2018
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בר אור חיה, רמת גן.
אשרור: 22/03/2018
משוב: 11/12/2017
תיאור השירות:
התקנת מדפסת.
חוות דעת:
הוא טכנאי מקצועי ביותר. עבד במהירות ובדייקנות בהתקנת מדפסת חדשה. היה דייקן מבחינת לוחות הזמנים, ביקש תשלום צנוע ביותר כי טען שחלק מהעבודה של התקנת המדפסת נעשתה כבר על ידינו. בחור מנומס ואדיב. ירבו כמותו בישראל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושי גל, גבעתיים.
משוב: 04/02/2018
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת טושיבה.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה ולבבי ועשה עבודה מקצועית. הוא נתן מחיר הוגן מאוד מאוד, הגיע בזמן עד אלי והגדיל ראש מעל ומעבר למצופה. הלוואי שיהיו עוד הרבה אנשים כמוהו! אחת החוויות היותר חיוביות שהיו לי עם נותני שירות. שפע של המלצות חמות מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירלי מדינה, רמת גן.
אשרור: 23/01/2018
משוב: 18/09/2017
תיאור השירות:
מציאת תקלה בכרטיס מסך במחשב נייח של חברת אייבורי.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. הוא היה זמין והגיע בזמן. מצא את התקלה במהירות וגבה מחיר הוגן. הוא היה מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 213 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק