מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רם
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.84
מחיר 9.83
איכות 9.82
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דני פלק, הרצליה.
אשרור: 24/12/2019
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מחשב נייד, התקנת מחשב נייח והעברת חומרים בין המחשבים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! קודם כל, עושה רושם שהוא איש מקצוע אמין שמבין היטב במקצוע, עובד מאוד נקי ומסודר וגם מסביר על כל מה שהוא עושה. בא לבדוק את המחשב של אשתי ואמר שצריך לקנות חדש ולא גבה על הביקור שום דבר, ההסתכלות שלו על הלקוח היא ארוכת טווח והוא לא בא לגזור קופון מיידי. ייעץ לי אחרי זה מה סוג הדברים שכדאי לי לקנות באופן שחסך לי כסף ואחר כך התקין ולקח מחיר סביר והגון לדעתי, אפילו פחות ממה שחשבתי שמגיע לו, אז יותר מזה אני לא יכול לדרוש מבעל מקצוע. הוא ליווה אותי בכל התהליך והגדיר לי את המפרט בו אני צריך לבקש הצעות מחיר ולא כיוון אותי לחנות מסוימת ואחר כך כשאמרתי מה ההצעות, אמר לי מה נראה לו יותר נכון והתרשמתי שהוא נטול אינטרסים שהם לא לעניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לירון צ. הרצליה.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
טיפול בוירוס בשני מחשבים, נייח ונייד.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ממש מעולה. הגיע אלי בזמן שקבענו, הכל היה בסדר והמחשבים עובדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצה רון, הרצליה.
אשרור: 02/10/2018
משוב: 13/06/2018
תיאור השירות:
בעיה ב windows שלא התחבר למדפסת לאחר התקנת גירסה.
חוות דעת:
היה מעולה!!! איש המקצוע הטוב ביותר שאי פעם הזמנתי דרך מידרג (ואני שנים מזמינה דרכם). היו אחרים טובים אבל הוא ליגה נדירה מכל הבחינות. כן ירבו כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא גונטר, רמת השרון.
אשרור: 29/05/2018
משוב: 27/02/2018
תיאור השירות:
בדיקה במחשב נייד מחברת דל.
חוות דעת:
ממליץ מאוד, הכל עשר. הוא בדק את המחשב אמר לי את המסקנות ולא גבה תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן צ. הרצליה.
אשרור: 20/03/2018
משוב: 18/12/2017
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילרי כלף, רמת השרון.
אשרור: 06/03/2018
משוב: 04/12/2017
תיאור השירות:
חיבור כבלים של תקשורת מחדש.
חוות דעת:
הייתי מרוצה ממנו, הוא אדיב ביותר, סבלני וסובלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר כהן, הרצליה.
משוב: 27/02/2018
תיאור השירות:
חיבור מדפסת של חברת HP למחשב.
חוות דעת:
פניות חוזרות אליו נענו בהתעלמות מוחלטת מה שהפתיע מאוד. מאוכזבת מאוד לא חזרתי לחפשו והסתדרתי לבד.
יחס
0
0
כללי
גירסאות
רונית ברץ, הרצליה.
משוב: 16/01/2018
תיאור השירות:
הדרכה בתחום מחשבים.
חוות דעת:
הוא היה מלאך ולקח קצת כסף. מגיע לו ציון גבוה בהכל. הוא היה דייקן ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי יפה, הרצליה.
אשרור: 09/01/2018
משוב: 14/04/2017
תיאור השירות:
התקנת כונן, ניקוי וירוסים והתקנת חומרה.
חוות דעת:
הכל נעשה בסבר פנים טובות ובזמן. הוא מתקתק את הזמנים אפילו יותר מהר ממה שמתחייב. מומלץ ביותר, הייתי מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסיי ר, הרצליה.
משוב: 27/12/2017
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מאוורר במחשב של חברת דל.
חוות דעת:
השירות היה מאה אחוז! הוא מאוד עזר לי. הוא מצא פיתרון אופטימלי וליווה אותי לאורך התהליך בטלפון עד לפיתרון. הוא היה נפלא, סבלני ונתן שירות בילתי רגיל, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 214 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק