מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסף
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.89
מחיר 9.79
איכות 9.83
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לילך ש. הרצליה.
אשרור: 10/02/2020
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס שלבים.
חוות דעת:
היה טוב מאוד. תיקן במקצועיות רבה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל גבעולי, הרצליה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון גלגלי הזזה של דלת אלומיניום, החלפת מנוע של תריס חשמלי ותיקון תריסים רגלים שהיו שבורים.
חוות דעת:
היה מצוין, בא בזמן והמחיר בסדר, הייתה תקשורת טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חניתה אטון, הרצליה.
אשרור: 10/06/2019
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
תיקון שישה תריסי גלילה. התיקון כלל החלפת רצועות.
חוות דעת:
יוסף היה פשוט נפלא! הוא בן אדם על הכיפאק, חרוץ ועובד בשקט. המחירים שלו הוגנים והוא עושה עבודה טובה. הוא תיקן לי שישה תריסים שכל אחד היה שבור וקרוע בצורה אחרת. היה תענוג לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קורין גורביץ, הרצליה.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון 4 תריסי גלילה שכלל החלפת שלבים וגלגלות.
חוות דעת:
הוא בחור מדהים. הוא היה זמין מהרגע להרגע, מאוד מקצועי ונעים. אמר את הכל מראש, המחיר מאוד הוגן וניתן מההתחלה. בדק אחר כך שהכל בסדר, ממש על הכיפאק, צ'יק צ'ק סיים וניקה אחריו בסוף. מגיע לו 11.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתן אמסטר, הרצליה.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס גלילה חשמלי בסלון.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין. הכל היה תקין, הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו ונתן שירות מעולה. הייתי מאד מרוצה מהמחיר. הוא איש מקצוע מצוין. המונע שווק חיים אחרי עשר שנים. הוא הביא לי מנוע חדש וטוב עם אחריות לחמש שנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי רוזנברג, הרצליה.
משוב: 29/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
סה"כ בסדר, הוא הגון וישר. קצת התקשה עם עבודת החשמל אך השקיע מאמץ והשיג לנו מנוע. באותו יום הלך ושב לסיים את העבודה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אתי קמיל, הרצליה.
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
תיקון של תריס שלבים שכלל התקנת שלבים חדשים במקום כאלה שנפלו.
חוות דעת:
בעיקרון הוא היה בסדר גמור והוא הסביר מראש שיכול להיות שהבעיה תחזור על עצמה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
קובי זלצר, הרצליה.
משוב: 20/06/2018
תיאור השירות:
תיקון תריסי גלילה שכלל החלפת רצועות, מעצורים ומנגנון.
חוות דעת:
היה על הכיפאק. מחיר הוגן ויחס טוב. הכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עצמון ק. הרצליה.
אשרור: 29/05/2018
משוב: 26/03/2018
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
תום זילבר, הרצליה.
אשרור: 13/02/2018
משוב: 10/12/2017
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס רגיל.
חוות דעת:
הייתי מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 878 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק