מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמי
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.73
מחיר 9.47
איכות 9.67
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלמה ל. גמזו.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור טיפול בכבל גיר ברכב מסוג סיטרואן ברלינגו.
חוות דעת:
עמי היה בסדר גמור, הסביר לי דרך הטלפון איך לטפל בבעיה, הוא מעולה ואני מרוצה ממנו סך הכל.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון סלהוב, רמת השרון.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר.
חוות דעת:
הוא היה סבבה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטולי צבטוב, פתח תקווה.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר בשירות עד הבית.
חוות דעת:
היה מעולה! ממש טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון שמורק, תל אביב.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב FORD CONNECT.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב, נחמד, מקצועי וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף חמצני, קדימה-צורן.
אשרור: 03/03/2019
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת מצבר והתנעת רכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
הוא יצא צדיק! הוא מאוד נחמד והוא לקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי טל, פתח תקווה.
משוב: 28/02/2019
תיאור השירות:
חילוץ רכב שנתקע והובלתו למוסך.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא הגיע במהירות והיה ממש אדיב, שירותי ונחמד. לקח מחיר מאוד הוגן והייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולאד פ. נתניה.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר עד הבית בסוזוקי בלנו.
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה מאוד אדיב ונעים, עבד בצורה מסודרת והסביר במקצועיות מה הוא עושה תוך כדי. מחיר הוגן ושירות מעולה. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוז ק. תל אביב.
אשרור: 09/01/2019
משוב: 17/12/2017
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאד, הוא היה הגיע אלי הביתה בזמן שקבענו כבר באותו יום שהתקשרתי. הוא בדק את המצבר לפני שהחליף כדי לוודא שזאת אכן הבעיה. הוא היה נחמד ומקצועי. היה איתו עוד מישהו שכנראה מיתלמד והוא היה מאד סבלני והיה נהדר לראות את זה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי חכמון, רמת גן.
אשרור: 12/12/2018
משוב: 10/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב.
חוות דעת:
התקשרתי אליהם כי הרכב נתקע בדרך, לאחר מכן הם הגיעו ובדקו את הרכב והתחילו להגיד על כל מיני חלקים שהם שרופים והרוסים וצריך להחליפם. עשיתי כמה פעולות לפני שהגיעו ואז הם שאלו למה עשיתי את זה ושעכשיו צריך להחליף גם את זה. התחלתי להרגיש שמדובר בעוקץ ולכן התחלתי לצלם אותם. הם כנראה קלטו שצילמתי אותם ולכן ישר התחילו לעבוד החליפו רק את המצבר וגם אמרו שמה שעשיתי בסוף היה טוב ובסוף הם הלכו אחרי שרק המצבר הוחלף. ממש לא מרוצה.
איכות
1
מחיר
8
זמנים
8
יחס
1
2
כללי
גירסאות
אביב קלפה, פתח תקווה.
משוב: 06/11/2018
תיאור השירות:
תיקון כבילה ברכב מסוג קיה.
חוות דעת:
נתן שירות אדיב, מקצועי והיה זמין מאוד! הגיע עד אלי ופתר לי את הבעיה, בנוסף נתן יעוץ לגבי דברים נוספים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 183 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך נייד רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי גרירה וחילוץ. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק