מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמי
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.73
מחיר 9.47
איכות 9.67
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי טל, פתח תקווה.
משוב: 28/02/2019
תיאור השירות:
חילוץ רכב שנתקע והובלתו למוסך.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא הגיע במהירות והיה ממש אדיב, שירותי ונחמד. לקח מחיר מאוד הוגן והייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מורן דורון, חדרה.
משוב: 11/12/2016
תיאור השירות:
חילוץ שכלל החלפת מצבר ברכב רנו.
חוות דעת:
הוא היה מעולה אך היה יקר טיפה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי אלוני, תל אביב.
משוב: 13/11/2016
תיאור השירות:
חילוץ רכב מסוג מאזדה 3 ספורט שלא הניע.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. עמי היה איתי בקשר כל היום ועדכן אותי איפה הוא. הוא הגיע בזמן שקבענו, היה חביב ולא גרידי. הוא עשה את העבודה כמו שצריך מבלי לחשוב על שכר הטרחה שלו שהיה מאוד מינימלי. הוא פתר לנו את הבעיה והמליץ לנו לגשת למוסך. הייתי מאוד מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ר. ד. ירושלים.
אשרור: 15/03/2018
משוב: 20/11/2017
תיאור השירות:
חילוץ רכב שהתחפר בחול.
חוות דעת:
התקשרתי אליו והסברתי לו שהרכב שלי התחפר בחול ואני צריך חילוץ. ציינתי בפניו את כל הפרטים: סוג הרכב, המיקום המדויק ומצב ההתחפרות. הוא הגיע עם רכב שלא מתאים לחילוץ - אלא עם רכב 4x2 ולא רכב 4x4. בנוסף, הוא גם לא הגיע עם רצועה מספיק ארוכה כדי לחלץ את הרכב שלי. במזל הגיע עובר אורח שהיה מוכן לעזור - הוא סיפק רצועה שהייתה לו ובעזרתה השתמשנו לחילוץ. ומכיוון שהרכב של עמי היה 4x2 והוא לא הצליח לחלץ את הרכב שלי, עובר האורח נידב את הרכב שלו שהיה 4x4, ועובר האורח הוא זה שלמעשה נהג וחילץ את הרכב שלי. בנוסף, עמי לא הפגין ידע באיך לתכנן נכון את חילוץ הרכב, ועובר האורח הוא זה שתכנן את החילוץ ועשה את רוב העבודה.
איכות
4
מחיר
4
זמנים
8
יחס
7
5
כללי
גירסאות
אנטולי צבטוב, פתח תקווה.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מצבר בשירות עד הבית.
חוות דעת:
היה מעולה! ממש טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב קלפה, פתח תקווה.
משוב: 06/11/2018
תיאור השירות:
תיקון כבילה ברכב מסוג קיה.
חוות דעת:
נתן שירות אדיב, מקצועי והיה זמין מאוד! הגיע עד אלי ופתר לי את הבעיה, בנוסף נתן יעוץ לגבי דברים נוספים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן לדור, גבעת שמואל.
אשרור: 09/10/2018
משוב: 06/09/2018
תיאור השירות:
החלפת מצבר אצלי בבית לרכב מסוג הונדה ג'אז.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלה ורדי, פתח תקווה.
אשרור: 01/11/2017
משוב: 22/08/2017
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג יונדאי i30 סטיישן, שנת 2010.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, שירותי, נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלישבע נגינסקי, גבעת שמואל.
אשרור: 18/10/2017
משוב: 03/09/2017
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במצבר.
חוות דעת:
היה מצוין! מאוד לעניין, אדם ישר והגון. חייכן ומקצוען. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן האן, פתח תקווה.
משוב: 03/10/2017
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב טויטה.
חוות דעת:
הוא מקצועי ועשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 183 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך נייד רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי גרירה וחילוץ. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק