מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמי
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.71
מחיר 9.20
איכות 9.59
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נעים זיולי, תל אביב.
אשרור: 29/10/2018
משוב: 28/09/2018
תיאור השירות:
תיקון חיישני רוורס ברכב.
חוות דעת:
הכל היה מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גלית א. תל אביב.
משוב: 08/03/2018
תיאור השירות:
החלפת קודן בלוח שהשתבש.
חוות דעת:
היה סבבה, העבודה הייתה מצוינת. הוא בא, טיפל, הכל בסדר. הגיע בזמן.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שנער שוש, תל אביב.
משוב: 01/10/2017
תיאור השירות:
תיקון קודן ברכב הונדה.
חוות דעת:
אני מאד מרוצה, הוא עשה עבודה טובה, הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחלי אנקרי, תל אביב.
משוב: 16/02/2017
תיאור השירות:
החלפת פלסטיק בקודן של רנו פלואנס.
חוות דעת:
היה מדהים! הוא בחור מקסים, זמין, קבע בשעה שהיה לי נוח והיה מאוד הגון. התייעצתי עם כמה בעלי מקצוע וכולם אמרו לי שצריך להחליף את כל הקודן במחירים גבוהים והוא היחיד שאמר שניתן לתקן רק את הפלסטיקה וזה באמת עבד ובנוסף עזר לי עם עוד בעיה שלא קשורה אליו וקישר אותי לאיש מקצוע המתאים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
Ziv טלר, תל אביב.
משוב: 25/08/2016
תיאור השירות:
תיקון קודן ברכב.
חוות דעת:
היה סבבה! עשה את העבודה בצורה מקצועית, היה נחמד, אדיב והופתענו לטובה מהמחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי בקשי, עולש.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מצלמת רוורס ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
עמי היה מאוד טוב, הגיע אלי הביתה, בדק את הרכב ואמר שצריך להחליף את כל המערכת מולטימדיה ברכב, לקחו לו 45 דקות להבין מה הבעיה ואמר את העלות טיפול, לקחתי את הרכב למקום אחר שעלה על הבעיה לאחר 10 שניות, ההצעה שלהם הייתה זולה יותר לכן החלטתי לעשות את העבודה איתם אבל הדיאגנוזה שלו הייתה נכונה והייתי מאוד מרוצה מהמענה טלפוני, אדם שרותי, זמין, מתנהג בנועם הליכות, מדבר בנימוס, הגיע בזמן שאמר שיבוא וידע את העבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורן כהן, באר יעקב.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
התקנת חיישני רוורס ברכב איביזה 2019.
חוות דעת:
היה ממש מצוין, הוא הגיע עד אלי בזמן שקבענו וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שני נחושתן, חרות.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גומי לקודן ברכב מסוג קיה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מאוד שירותי וסבלני עשה את העבודה כמו שצריך והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי קוטליארסקי, נתניה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מצלמה אחורית ברכב.
חוות דעת:
עמי נתן שירות מעולה, המחיר שלו היה הוגן לדעתי והכל תקין ועובד. אני ממליץ עליו!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי יוסיפוביץ, רחובות.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מערכת רדיו בלוטוס.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הייתי מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 102 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות לרכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק