מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עופר
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.90
מחיר 9.80
איכות 9.80
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 10 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נעם מירום, הוד השרון.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
טיפול בגינה שכלל העתקת שיחים ,תחזוקת גינה וגיזום.
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים, הוא איש מקסים במיוחד במינו. רואים שהוא עושה את העבודה מכל הלב והנשמה. מחירים הוגנים, אמין ,עושה עבודה מדויקת וטובה . ממליצה עליו בכל פה. באמת איש מקצוע משכמו ומעלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
קלוד בן ארי, הוד השרון.
משוב: 14/08/2019
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי איזמן, גבעתיים.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
הקמת ואחזקת גינה שכללה התקנת מערכת השקיה, החלפת חול, דישון, צמחים וכדים.
חוות דעת:
היה עשר! אני מרוצה מהכל, מהזמינות, הנחמדות, לא ניתקלים בשירות כזה. אני ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי קניאל, רמת גן.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תחזוקה שוטפת של עציצים בגינה.
חוות דעת:
הכל מצוין. הוא הגיע בזמן, עבד בצורה נעימה ומקצועית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד ק. פתח תקווה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
עבודת גינון שוטפת לבניין.
חוות דעת:
הוא בן אדם מקסים, ממש טוב ונפלא. איזו עבודה יפה הוא עושה, כל כך יסודי. הוא ממש דייקן ותמיד שואל לשלומי, באמת אחלה בן אדם. גם המחיר סביר מאוד, לוקח בדיוק מה שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי בורקו, תל אביב.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תחזוקה שוטפת בגינת מרפסת שכלל שתילה, גיזום וטיפול במערכת השקיה.
חוות דעת:
עופר הוא הגנן הקבוע שמטפל לנו בגינה. אפשר לומר שהוא מספק את הסחורה. הוא מגיע אחת לתקופה ואם צריך שיבוא לפני הוא יגיע גם בהתראה של יום. הוא מטפל במערכת ההשקיה ואם דברים מזדקנים או נובלים הוא רוכש צמחיה חדשה ושותל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולדימיר ק. פתח תקווה.
משוב: 18/05/2019
תיאור השירות:
טיפול בגינה הכולל גיזום עצים, שתילת פרחים וגיזום דשא עבור חצר בניין.
חוות דעת:
עופר היה מצוין, עבד טוב מאוד, נחמד, הגיע בזמן ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי זוארץ, תל אביב.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תחזוקה שוטפת של אדניות פרחים במשרד כפעמיים בחודש.
חוות דעת:
הכל מעולה. הוא עושה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
טיפול ואחזקת גינה באופן קבוע.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, נחמד, הוגן במחיר ועושה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
אחזקה שוטפת של גינה בבניין כולל טיפול במערכת השקייה, שתילת צמחים וכיסוח דשא.
חוות דעת:
הוא בן אדם וגנן טוב מאוד. אני מאוד מרוצה, הוא הגנן שלנו כבר הרבה שנים. הוא עושה כל מה שצריך, מכיר את מערכת הממטרות וכל הצמחים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 10 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשגנן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות גינון. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק