מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלון
ציון כללי:
9.47
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.55
מחיר 9.46
איכות 9.49
דירוג כללי 9.47
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איתי חדד, ירושלים.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמלי.
חוות דעת:
שירות מהיר ומקצועי במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליזה טולדנו, ירושלים.
אשרור: 26/07/2019
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
התקנה של דוד חשמל 45 ליטר בבוידעם במרפסת של הדירה.
חוות דעת:
אלון לא היה פיזית בדירה אלא טכנאים שהוא שלח. התקשורת מולו הייתה נעימה ושירותית. בהתחלה הגיעו להתקין ואז גילינו שיש בעיה חשמלית. הגיע חשמלאי ותיקן ורק אחרי זה הטכנאים הגיעו שוב להתקין את הדוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל מגר, ירושלים.
אשרור: 03/06/2019
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע אליי שעה אחרי שדיברתי איתו, בדק טוב מה הוא צריך לעשות ואז הסביר לי בדיוק, העבודה שהוא עשה מקצועית ויפה, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל אופרים, ירושלים.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש.
חוות דעת:
אלון לא הגיע והגיעו במקום עובדים שלו שלדעתי נתנו שירות על הפנים, הם איחרו פעמיים, עשו המון בלאגן ורעש וסגרו בטעות את המים לשכנים. מבחינת מקצועיות ורמת ההתקנה הם היו בסדר, אבל אין לי באמת דרך לדעת כי זה על הגג, בינתיים הדוד עובד טוב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
2
יחס
4
4
כללי
גירסאות
מרינה מוצינוק, ירושלים.
אשרור: 18/03/2019
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש מחברת אמישראגז 150 ליטר.
חוות דעת:
לא הייתי בזמן העבודה אבל הבנתי שהיה ממש בסדר. הם היו נחמדים בטלפון והמחיר היה סביר לדעתי. הדיירת בדירה דוברת ספרדית, הם שלחו מישהו דובר ספרדית וזה היה ממש טוב.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארי אנגלברג, ירושלים.
אשרור: 07/03/2019
משוב: 06/12/2018
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש והתקנת דוד שמש חדש וקולטן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה. בעלי מקצוע אחרים עשו עבודות שיפוץ על הגג ופגעו בדוד שלי, אז הזמנתי אותו לתקן את הדוד ואת הנזק שהם עשו. הוא עשה את העבודה כמו שצריך, איתר את התקלה והחליף מה שצריך. אין לי תלונות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שמחה לסרי, ירושלים.
אשרור: 20/02/2019
משוב: 22/11/2018
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש עקב נזילה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא הגיע מהר ונתן מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה ויזן, ירושלים.
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון בוילר.
חוות דעת:
הוא היה מאוד שירותי ונחמד. עזר לי מאוד וחסך לי המון זמן וכסף. חשבתי שיש צורך לתקן את הבוילר, הוא בירר את פרטי התקלה והסביר שהתקלה בסה״כ במפסק. קניתי מפסק חדש והחלפתי בעצמי.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל בן משה, ירושלים.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צינור בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא עלה הבעיה ותיקן אותה די מהר. הוא היה מאוד מקצועי. סך הכל היה אחלה ואני ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקסים יקרביץ, ירושלים.
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בדוד השמש.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 188 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק