מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלום
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.70
מחיר 9.50
איכות 9.49
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 71 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רונית חזאי, תל אביב.
אשרור: 03/01/2018
משוב: 01/10/2017
תיאור השירות:
החלפת כריות בולמים ברכב מסוג סוזוקי סוויפט שנת 2010.
חוות דעת:
השירות היה מדהים. הוא בן אדם מקסים. גבה מחיר הוגן, הסביר לי מה הוא עושה והראה לי את החלקים שהוא מחליף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רן גלעדוב, תל אביב.
משוב: 13/05/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 10 אלף שכלל טיפול שגרתי והחלפת פלאגים ברכב מסוג מאזדה 3, שנת 2008.
חוות דעת:
הוא מקצועי והמחיר היה סביר. היחס ללקוח היה מצוין.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שחר הרץ, תל אביב.
משוב: 26/06/2015
תיאור השירות:
טיפול שותף והכנה לטסט לרכב שברולט
חוות דעת:
מבחינתי הם מצויינים. אנחנו מטפלים שם כבר שנתיים ברכב שלנו. הם מעולים ואמינים. נותנים שירות ועושים כל מה שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא מנצור, חולון.
אשרור: 10/04/2018
משוב: 07/01/2018
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף ברכב מסוג יונדאי i25, כולל החלפת מצבר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! התייחס מאוד יפה, היתה לו סבלנות למרות שהיה שם לחץ. היה מאוד כנה והראה לי בדיוק מה כן צריך להחליף ומה לא משתלם להחליף. בנוסף, עמד במחיר שנסגר מראש, היה אדיב ואמין מאוד. בטוח אחזור אליו לטיפול הבא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויליאם לוי, ראשון לציון.
משוב: 11/02/2018
תיאור השירות:
החלפת בלמים ורפידות ברכב מסוג דודג'.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה נחמד, עשה עבודה טובה, אמר את המחיר מראש והכל תקתק כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב דביר, חולון.
אשרור: 23/01/2018
משוב: 19/10/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי וכיוון הגה ליונדאי I10 שנת 2013
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, קיבלו אותי מאוד מהר והטיפול גם היה מהיר. הם הסבירו כל מה שעשו, בדקו את הרכב בסוף העבודה, השירות היה מקצועי, אי אפשר לבקש יותר מזה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
קובי טורג'מן, ראשון לציון.
משוב: 20/07/2017
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט ברכב טויוטה פריוס 2008.
חוות דעת:
הם היו בסדר, סיימו את הטיפול מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר עזר, בת ים.
משוב: 18/07/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב טויוטה משנת 2009. כולל החלפת פילטר אויר ופילטר שמן.
חוות דעת:
היה מעולה, הם אנשים מקסימים והתרשמתי לטובה. קשה למצוא היום בעלי מקצוע שגם נותנים יחס טוב ומעריכים את הלקוח שלהם, אך גם עושים עבודה טובה ומקצועית. הם עבדו עם חיוך, נראו אנשים ישרים, אין ספק שאחזור אליהם שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים הרשברג, ראשון לציון.
משוב: 18/04/2017
תיאור השירות:
טיפול קטן לרכב דייצו סיריון.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
רעות ריס, חרות.
אשרור: 21/03/2017
משוב: 14/11/2016
תיאור השירות:
טיפול 90,000 והחלפת רצועת טיימינג ברכב יונדאי אקסנט.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 71 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק