מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אליהו
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.66
מחיר 9.69
איכות 9.74
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 91 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אורי מ. תל אביב.
משוב: 29/08/2016
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביבה חיים, לוד.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה סמויה באמצעות מצלמה טרמית ותיקונה.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאד, הגיע בזמן ועשה את העבודה שלו במקצועיות- איתר מהר את מקור הנזילה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולגה גולסברג, אשדוד.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
החלפת שני צינורות בכיור.
חוות דעת:
חומד של בחור, עשה עבודה טובה מאוד ומקצועית, המחיר היה טוב והייתי מאוד מרוצה. הוא הגיע בהתראה קצרה, תוך חצי שעה מהשיחה איתו כבר היה אצלי. הזמנתי אותו לעבודה נוספת אפילו ואיעזר בו בהמשך לכל מה שאצטרך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי יובל, גן יבנה.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
עשה עבודה מצוינת, הוא היה שירותי, הגיע מהר, לקח מחיר הוגן ונתן המלצות להמשך הדרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים חאיט, אשדוד.
אשרור: 11/12/2019
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
העברת מכונת כביסה מהמטבח לחדר אמבטיה כולל חיבורי צנרת.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, התרשמתי שהבן אדם מקצועי והוא עשה הכל כמו שצריך, עבד נקי, יפה, מהר ובמחיר טוב, הוא ממש בחור נהדר. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולגה מילר, אשדוד.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע ואמר שיש לי אחריות על התקלה הזו. הציע לעשות עבורי פיתרון זמני שיחסוך לי כסף והוצאות והוא אכן הצליח במחיר ממש טוב לפתור את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אושרית קנדלקר, רמלה.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור בתוך קיר.
חוות דעת:
אליהו היה מאד שירותי ונחמד, לא היה צריך לחצוב בקיר, המחיר קצת יקר לדעתי אבל עשה עבודה טובה, הייתה בעיה אחר כך דיברתי איתו וחזר לסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה נדלר, מזכרת בתיה.
משוב: 15/09/2019
חוות דעת:
מאוד נהניתי! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי פ. רחובות.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז וגומיות בשרותים.
חוות דעת:
ביצע העבודה לשביעות רצוני במחיר שאמר מראש ובזמן בו אמר שיגיע. נתן חשבונית עבור התשלום. התרשמתי שהוא מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה קרביץ, אשדוד.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת תת רצפתית בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! לקח אחלה מחיר והיה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 91 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק