מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יצחק
ציון כללי:
9.28
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.56
זמנים 9.76
מחיר 8.72
איכות 9.36
דירוג כללי 9.28
התפלגות

מחושב על 25 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עומר כרמל, נשר.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימה בכיור שכלל ניקוי והחלפת צינור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
בועז חבר, קרית ים.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
החלפה של ברז למכונת כביסה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון אלסטר, קרית מוצקין.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
יצחק הגיע להחליף לי ברז בכיור מטבח. הוא הגיע באיחור של שעה וכשהוציא את הברז הישן כנראה נשבר חלק בפנים והעבודה התארכה קצת. סך הכל הוא עשה עבודה טובה מאוד וגם התקשר יום אחרי לבדוק שהכל בסדר אבל לדעתי המחיר היה טיפה יקר.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ולדיסלב גופמן, קרית ים.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור של ביוב בקומה שלישית.
חוות דעת:
היה מצוין, קיבלתי רושם טוב מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני ש. קרית חיים.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, איש נחמד! הוא הגיע פעם אחת בשבת ושוב ביום רגיל. הוא היחיד שענה לי בשבת. הבעיה תוקנה והכל מעולה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסתר גלעד, קרית ים.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במערכת הביוב.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! נהנתי ממש מההתנהלות שלו שהייתה ממש אנושית ואכפתית ומהעבודה הטובה והמקצועית שעשה. הוא אחראי ועובד בצורה מאוד יסודית. ממש עשר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב נאור, חיפה.
אשרור: 18/12/2019
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
איטום בחדר האמבטיה.
חוות דעת:
היה אחלה! את העבודה לא הוא עשה אלה עובד שלו, אבל הוא היה נוכח. הגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ויקטוריה ברשטמן, חיפה.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה וצינור ביוב בבית.
חוות דעת:
יצחק היה בסדר גמור, הגיע בזמן שקבענו והודיע רבע שעה לפני הזמן שהוא מגיע. הוא קבע מראש מחיר שבעיני היה קצת יקר, אבל הוא היה אחלה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מירי נ. תל אביב.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
טיפול בזרם המים בבית.
חוות דעת:
בעל מקצוע של פעם :-) פנינו עקב בעיה בזרם המים בבית. ישר, מקצועי ומהימן. מעדכן תוך כדי עבודה, איכפתי ויסודי. נעים לעבוד מולו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן דהן, חיפה.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הגיע בזמן, הסביר את הבעיה ופתר אותה במהירות. לקח מחיר סביר. היה נחמד ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 25 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק