מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.83
מחיר 9.54
איכות 9.81
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דור סמט, חיפה.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שלב ורצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
איציק היה בסדר גמור, הוא מקצועי מאוד אך לא ניקה אחריו. אני מרוצה מהעבודה והבעיות נפתרו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דליה ה. חיפה.
אשרור: 06/08/2019
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת שלבים שבורים בשלושה תריסי גלילה.
חוות דעת:
מקצוען אמיתי, הגיע בדיוק בשעה שנקבעה, עובד נקי ומהיר. ממליצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילה שטינבך, חיפה.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס חשמלי והחלפת שלבים בתריס רגיל.
חוות דעת:
איציק היה מאוד דייקן וצלצל לפני שהגיע, המחיר היה הוגן לדעתי וממש נהנתי מהשירות. הוא היה סבלני ועבד קשה, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
גדעון זארי, חיפה.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
החלפת שלבים וחבל בתריס ידני.
חוות דעת:
נתן שירות טוב, עשה יותר ממה שקבענו איתו ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ש. חיפה.
אשרור: 16/11/2018
משוב: 29/08/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי, שכלל החלפת חבלים והחזרת שלב שסטה ממקומו.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע בזמן שקבענו וביצע את התיקון לשביעות רצוננו. מאד אדיב ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי הרץ, חיפה.
משוב: 26/12/2017
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה ישן -כולל רצועות שנקרעו, שלב שנשבר, חבל לא תקין וסטופרים שנשברו.
חוות דעת:
היה מצוין. איתר בסבלנות את הבעיה ותיקן כל אחד מהגורמים של התקלה. היה קל לתאם והוא הגיע בזמן שקבענו.איש נעים וסבלני.עבד ביעילות ויסודיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר צ. חיפה.
משוב: 21/05/2017
תיאור השירות:
תיקון חלונות ודלתות של תריסי שלבים והתקנת רשתות.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ירון עירן, חיפה.
משוב: 29/01/2017
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה והחלפת מנופים לתריס שלבים.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, חביב ומיומן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איליה לוייבסקי, קרית ביאליק.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שלבי תריס הזזה עם שני חלקים והחלפת תריס רשת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. מבחינת לוחות זמנים זה לקח זמן, כי הוא הזמין חלקים והיה עם זה בעיה, למרות שאני מניח שזה לא תלוי בו. העבודה עצמה הייתה לטעמי, הוא עשה אותה ממש בסדר והתוצאה הסופית יפה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהושע טילמן, קרית מוצקין.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
התקנת חלון אלומיניום במקום חלון עץ כולל החלפת תריס גלילה ורשת בחדר שינה והתקנת תריס שלבים נפתח גדול במקום תריס גלילה.
חוות דעת:
הכל עשר! הגיע בזמן, עשה את העבודה כפי שסיכמנו ובזמן שסיכמנו וביצע את העבודה בצורה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 698 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק