מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.86
מחיר 9.67
איכות 9.85
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דביר מגוז, רמת גן.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק דוד.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! מקצועי, זריז, נחמד, איש שיחה, מחיר הוגן, יותר זול ממישהו אחר שבדקתי. סה"כ בחור על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שחר ש. רמת גן.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית חשמל במפסק ובשקע.
חוות דעת:
הוא היה מעולה וממש מקצועי, הוא הגיע בזמן, המחיר היה הוגן, הוא באמת אחלה בן אדם גם אמין וחביב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איה בר עוז, גבעתיים.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מתג של דוד.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי. הגיע בזמן, עשה עבודה נקייה והיה בקשר לפני ההגעה כדי לדעת בדיוק מה צריך. הכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
שי אלמועלם, רמת גן.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע חדש כולל פירוק הישן.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. זיהה את הבעיה מהר ותיקן אותה מהר. המחיר היה הוגן והוא עשה עבודה יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן ח. רמת גן.
משוב: 19/06/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קטיה לויצקי, רמת גן.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי ומפסק פחת.
חוות דעת:
שלומי היה נהדר, בהתחלה התקשרתי אליו והוא הנחה אותי איך לפתור את הבעיה בינתיים, אמר שאם זה יחזור על עצמו הוא יגיע. באותו הרגע הבעיה נפתרה. למחרת הוא התקשר אלי לבדוק אם יש צורך שיגיע ואמרתי לו שכן, ביקשתי שיגיע בערב והוא הגיע ופתר את התקלה. גם ביום לאחר מכן התקשר בבוקר לוודא שבאמת הכל בסדר. אהבתי שהוא התעניין ולא הייתי צריכה להתקשר אליו וגם את הניסיון שלו שאסדר זאת בעצמי ואולי אחסוך את הגעתו. מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומרי שבת, רמת גן.
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מפסק של דוד חשמל.
חוות דעת:
אחלה! היה מעולה והגיע בזמן. הוא החליף את המערכת של המפסק והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמי גוטלון, רמת גן.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד חשמל.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, הוא עמד בזמנים, היה נחמד ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שלמה פרנקל, בני ברק.
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
בדיקת קצר חשמלי בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר. הוא מקצועי ונחמד. הוא עלה לגג רעפים, בדק הכל ולא מצא מה הבעיה. הוא היה הוגן ולא רצה להחליף סתם דברים כשהוא לא בטוח שזו הבעיה. הוא צדק כשלא החליף סתם כי הבעיה הסתדרה לבד והכל עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנחס שינדלר, גבעתיים.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
שדרוג של מערכת הארקה בבניין והחלפה של מפסק בחדר מדרגות.
חוות דעת:
הוא מעולה! הוא בן אדם מאוד נחמד והגון. הוא היה מאוד ברור בהצעה שלו ופירט את כל הסיבות למחיר שנתן, שלדעתי היה מאוד הגון. הוא תיקשר כל הזמן עד שהגיע, היה זמין בטלפון והגיב. מה שקרה זה שעשו שיפוץ כללי בבניין השכן וזה כנראה פגע במערכת הארקה של הבניין שלנו. הזמנו את שלומי כדי לטפל בבעיה, הוא הגיע בזמן וטיפל בכל השאלות של השכנים ואפילו הגיע אליהם הביתה כדי להסביר להם בדיוק מה המצב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 129 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק