מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.76
מחיר 9.60
איכות 9.64
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מאיר דרוין, חיפה.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק לדוד והחלפת מפסק ראשי בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה סבבה. הגיע מהר בשעה מאוחרת, עשה עבודה טובה והכל היה בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
נדב קרן, חיפה.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי בעיה בארון חשמל.
חוות דעת:
קיבלתי שירות ממש טוב! דרך הטלפון שלומי הסביר לי מה לעשות והבעיה נפתרה. הוא חסך לי זמן וכסף. זה בעל המקצוע הכי אמין שיצא לי לפגוש.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי מוכתר, בת ים.
אשרור: 17/03/2020
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
לוח חשמל.
חוות דעת:
היה פשוט נפלא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן ט. ראשון לציון.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק פחת בלוח חשמל.
חוות דעת:
מרוצה מאוד מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבורה וינברגר, גבעת שמואל.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל ותיקון חוט 0 שהשתחרר בגוף תאורה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! באמת מקצועי, סבלני, עומד בזמנים, בדק הכל כדי שלא יהיו בלגאנים, נתן גם כמה עצות שזה היה ממש נחמד. ממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צח גבאי, עתלית.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בארון חשמל.
חוות דעת:
אחלה ממש. הגיע ממש מהר, התקשרנו אליו בשבת והוא הגיע תוך 10 דק'. הוא היה מקצועי, חיכה רבע שעה אחרי שסיים כדי לראות שהתקלה לא חוזרת ובנוסף חזר יום אחרי כדי לבדוק שהכל עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם פרג, עתלית.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של כשל בין לוח חשמל לנקודה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה. הוא שירותי ומאוד פדנט, באמת לא זז עד שתיקן את הבעיה, אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף בשן, פתח תקווה.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל, התקנת גופי תאורה והחלפת שקעים.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהשירות, האמינות והמחיר. הוא בחור טוב ובגלל שראיתי שהוא אמין וטוב, אז הזמנתי עוד הפעם אחר כך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב נקאש, ראשון לציון.
אשרור: 12/07/2019
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! מקצועי, סבלני, מתענין, איכפתי, עשה כל מאמץ לפתור את הבעיה, התקשר מספר ימים לאחר התיקון וכן הנחה אותי לפנות לחברת החשמל לפני התיקון ובאים ידרש לפנות אליו שוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר עבו, נס ציונה.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
הידוק לוח חשמל ראשי.
חוות דעת:
סך הכל הבעיה שהייתה לא הייתה קיצונית, אבל הוא כן בדק ווידא שזה ב100 אחוז הבעיה ובנוסף העלה כמה נקודות נוספות שעלולות לקפוץ כבעיה בעתיד, סך הכל נראה בן אדם מאוד מקצועי, והחוויה היתה טובה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 194 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק