מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.86
מחיר 9.67
איכות 9.85
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ראומה שלוש, חיפה.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
שלומי היה פשוט מצוין ביחס שלו, במקצועיות ובשמירה על הבטיחות. הוא אדם מקסים והשירות שלו מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלי נווה, חיפה.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
הזזת מפסק. להפעלת מנורה .
חוות דעת:
הוא היה מצוין עשה עבודה כמו שצריך הגיע בזמן. מקצועי היה נחמד .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית ליקונן, חיפה.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר.
חוות דעת:
הייתי צריכה חשמלאי דחוף כי בדירה שאני משכירה הייתה בעיה, ואני מעיר אחרת. יצרתי קשר עם כמה אנשים ולא יכלו לבוא. כשהתקשרתי לשלומי זה היה כבר מאוחר בערב. אמרתי שאין חשמל בדירה ואני לא יודעת מה הבעיה. הוא היה ממש נחמד ואמר לי שהוא כבר מתארגן ויוצא אליהם. והוא הגיע ומצא חוט חשמל לא תקין וסידר את הבעיה. הוא התקשר אלי ועדכן שהכול בסדר עכשיו ויש להם חשמל. הוא אפילו נישאר שם עוד חצי שעה בכדי ליראות שהכול בסדר. הוא מקסים ומאוד מתחשב ואדיב, כל כך שמחתי שהוא הסכים לבוא. כן ירבו אנשים כמהו! אדם כזה זה ממש נכס לחברה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה רב, פתח תקווה.
משוב: 17/09/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מקצוען ברמה גבוהה, נחמד, עבודה נקייה ומחיר סביר. ממליץ ממליץ מכל הלב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עירית זמיר, רחובות.
אשרור: 13/09/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה ושקעים.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה. היה מקצועי, עבד נקי ומדוייק התקין במחיר טוב ואיש נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף בשן, פתח תקווה.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל, התקנת גופי תאורה והחלפת שקעים.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהשירות, האמינות והמחיר. הוא בחור טוב ובגלל שראיתי שהוא אמין וטוב, אז הזמנתי עוד הפעם אחר כך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי הבר, ראשון לציון.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע לחיבור מנורות.
חוות דעת:
היה מקסים! הוא היה מקצוען ולקח מחירים הוגנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליסיה קורסונסקי, פתח תקווה.
משוב: 04/09/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן ק. פתח תקווה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר ותליית טלויזיה.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי צייג, פתח תקווה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במספר גופי תאורה.
חוות דעת:
שלומי היה ממש מקסים, הוא קודם כל ניסה לעזור לי כבר בטלפון ובסופו של דבר נתן לי שירות בעלות מינימלית, איתר את הבעיה מאוד מהר וסידר לי את הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 129 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק