מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.77
מחיר 9.61
איכות 9.65
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נתן קרסני, חיפה.
משוב: 24/06/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל שלא חימם את המים.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד הוא היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אלון ליפליס, חיפה.
אשרור: 21/06/2020
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
התקנת 5 נברשות, הסרה של נברשות ישנות, יצירת שקעים חדשים, תיקון מתגי אור, תיקון שקעים ישנים, תליית פריטים בדירה.
חוות דעת:
היה שירות מעולה, נעים, מסור והוגן. ממליץ בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד לוי, חיפה.
משוב: 14/06/2020
חוות דעת:
היה מעולה! עבודה מקצועית, מהירה ונקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צופית ב. חיפה.
משוב: 04/06/2020
תיאור השירות:
הוספת נקודת חשמל לארון ושקעים בקיר.
חוות דעת:
היה מצויין! מקצועי מאוד, דייק בזמנים, עבודה טובה ונקייה, מחיר הוגן לחלוטין. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל גולדפרב, חיפה.
משוב: 03/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני, החלפת שקעים וגופי תאורה.
חוות דעת:
בן אדם מקצועי ואיכותי! הוא שינה לנו את כל התאורה בבית וכיף מאוד לדבר איתו. לאחר שהוא היה אצלנו הבנתי שהדוד מקצר אז הוא נתן לי עצות בטלפון שפתרו את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויטלי סקבירסקי, חיפה.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לפיוז שקיצר כתוצאה ממגן ברקים תקול.
חוות דעת:
דיברנו בטלפון, הסברתי לו את הבעיה, הוא אמר לי מה לבדוק בדקתי, הוא צדק, אמר לי מה לעשות והבעיה נפתרה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמוליק רוזנטל, חיפה.
אשרור: 28/04/2020
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
היה לי קצר באחת מקופסאות החשמל, הוא היה מצוין, הגיע בזמן שקבענו ועשה את העבודה לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל דוחובני, חיפה.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, מאוד סבלני עבד והיה פה כמה שעות ולא ביקש תשלום נוסף. עשה את העבודה במיקום שהיה קצת קשה מבחינת נגישות אבל מצא פתרונות והיה נעים לדבר איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר זיגלמן, חיפה.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל של 150 ליטר.
חוות דעת:
עבודה מצוינת ממש. באמת כל הכבוד לו, הגיע ותיקן ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית ב. חיפה.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נקודת חשמל.
חוות דעת:
לא אמין, לא אחראי ולא מקצועי! עשה עבודה קטנה וקבענו יום לעבודה גדולה יותר ודחופה ביותר, החלפת לוח חשמל בדירה ללא אור וללא מים חמים. הבטיח להגיע באחה"צ המאוחרות או למחרת בבוקר, אבל הבן אדם פשוט נעלם, התעלם משיחות טלפוניות והודעות ורק בלילה שלח הודעה שלא יגיע בכלל. אם לא היה מעוניין, היה יכול לעדכן בבוקר ולאפשר הגעת חשמלאי אחר במקום להשאיר אנשים ללא חשמל ומים חמים במשך יומיים. גם את העבודה הקטנה שעשה, עשה בחוסר ביטחון מוחלט.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
0
יחס
1
2
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 201 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק