מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלומי
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.86
מחיר 9.73
איכות 9.87
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 88 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יניב ברקוב, ראשון לציון.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה והחלפת שקע.
חוות דעת:
שירות מעולה! הגיע בזמן, היה נחמד והעבודה הייתה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאור דוד, ראשון לציון.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
התקנת שנדליר בסלון.
חוות דעת:
שלומי היה מצוין, נחמד, מקצועי, הגיע בזמן, המחיר מעולה לדעתי, עשה עבודה טובה ואני מרוצה מאוד מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרינה רוזנבליט, ראשון לציון.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
ביקור לגבי התקנת מאווררי תיקרה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, הגיע בזמן, היה מאד הגון וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי עזרן, ראשון לציון.
אשרור: 24/05/2019
משוב: 24/03/2019
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! בדיקת הארורה. בעל מקצוע ישר מקצועי ובעיקר אמין. התרשמתי מאד לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל ס. ראשון לציון.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בשקע חשמלי משולב תאורה ותריס חשמלי, תיקון חוט קרוע במנוע התריס וארקה שהייתה משוחררת.
חוות דעת:
היה מצוין, אני מרוצה מהכל. מקצועי, שירותי, אמין, אדיב וסבלני. את תיקון החוט והארקה עשה על הדרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי אלון, ראשון לציון.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
עבודות חשמל שכללו התקנת גופי תאורה בבניין.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע, עשה את העבודה, חזר לאחר מכן והשלים עוד עבודה. הוא היה דייקן ומקצועי. הוא חיכה עד שכל הדיירים יגידו שהכל בסדר ורק אז הגיע לקחת תשלום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב נקאש, ראשון לציון.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! מקצועי, סבלני, מתענין, איכפתי, עשה כל מאמץ לפתור את הבעיה, התקשר מספר ימים לאחר התיקון וכן הנחה אותי לפנות לחברת החשמל לפני התיקון ובאים ידרש לפנות אליו שוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתן ק. ראשון לציון.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
הייתה לנו נזילה בדוד עקב בעיה בגוף החימום והיינו צריכים טיפול דחוף. שלומי הגיע מאוד מהר ותיקן את הבעיה. זמינות, עבודה, ומחיר היו מצויינים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה חפץ, ראשון לציון.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין, ממש טוב מאוד. הייתי מרוצה מהשירות. היינו בלי חשמל, הוא הגיע אפילו שהייתה שעת ערב וממש עזר לנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקס לרנר, ראשון לציון.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים. שלומי היה מאוד נחמד והציע מחיר הרבה יותר נמוך מהאחרים. הוא גם נשאר אח"כ כדי לטפל בבעיה לא צפויה שצצה תוך כדי הטיפול ועשה את זה על חשבונו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 88 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק