מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
דוד
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.75
מחיר 9.54
איכות 9.67
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רועי סעדי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
ביקור לגבי נזילה במכונת כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה לי נזילה במכונה אך מכיוון שזה היה מאוחר, הוא רק רוקן את המים כדי שאני יוכל להמשיך לכבס ולא תיקן את הנזילה. כרגע המכונה עובדת כרגיל אבל אני לא הייתי מרוצה מכך שלא תיקן את התקלה במקום.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
אורלי רובינשטיין, קציר-חריש.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
אבחון תקלה בלאגרים במכונת כביסה מחברת SAMSUNG.
חוות דעת:
חבל לי שהוא לא הצליח להבין מהתיאור בטלפון את התקלה ושלא ניתן לתקן את זה.
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה פלמן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, אני חושבת שהמחיר היה יקר הוא היה פה בדיוק 10 דקות ורק בדק את המכונה, הוא יכל לקחת מחיר יותר זול לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
8
כללי
גירסאות
דנה אדיר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא הגיע לבדוק את המכונה ובסופו של דבר אמר שהכל בסדר איתה. הוא היה מצוין.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איליה שיינין, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה
חוות דעת:
היה אחלה שירות! הוא היה נראה מקצועי ועושה בדיוק מה שצריך. לא מחפש לעשות מעבר וגם לא לוקח מעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
10
כללי
גירסאות
אולגה בן שבת, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
שירות מעולה. הוא היה ממש נחמד ועשה את העבודה. בחור מקצועי ונחמד. הוא מאוד זמין, הגיע בול בזמן ולקח תעריף הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יותם אושר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה במכונת כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עמד בזמנים, היה מקצועי, איכותי, שירותי, אחלה בחור , אנחנו מרוצים מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר צולה, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 29/01/2019
משוב: 29/10/2018
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין. אמר מראש מה כנראה התקלה ומה האפשרויות לתיקון. עשה בדיקה במקצועיות ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיה ט. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטר במכונת כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
שירות מעולה! הגיע בזמן, הכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי ברקאי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
החלפת גופי חימום במכונת כביסה ובתנור.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר. ענייני, אמין, עשה את העבודה כמו שצריך, התקשר כפי שקבענו והגיע בזמן. עדכן אותי במחיר לפני שתיקן. השקיע מאמץ בתיקון. לאחר כמה ימים חזר לתקן חלק אחר במכונת כביסה שלא עבד, עבד זמן קצר ולא לקח תשלום. לאחר מכן גיליתי שהתנור שוב מקצר, פניתי אליו אמר שיחזור אליי (עדאז תמיד חזר בזמן שהבטיח) אך לא שמעתי ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 777 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק