מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
דוד
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.57
זמנים 9.67
מחיר 9.31
איכות 9.67
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איריס בנארי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט בתנור.
חוות דעת:
מדהים! הוא הגיע תוך רבע שעה, ממש מעכשיו לעכשיו, בדק ולבסוף טען שלא כדאי לתקן כי התנור ישן, הוא ניסה לעזור, היה מקסים וכן סידר לנו בצורה כזאת שהתנור עובד על גובה מסוים עד שנקנה חדש. הוא היה מאוד שירותי, אמיתי, מחויך, נעים מאוד ואני ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה טהרני, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנורה בתנור של חברת AEG.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, ברגע שיצרתי איתו קשר עמד לפי לוחות זמנים ממש מדויקים. עשה בדיקה לראות איזה מנורה צריך, חזר אחרי שבוע עם המנורה שמתאימה וביצע החלפה באופן מקצועי וטוב. הוא אדם ממש מיוחד, נעים הליכות ושקט. לא הייתי נותן ציון פחות מ-10. לגבי המחיר, הוא לא עשה מרחק גדול כדי להגיע אלי אז הייתי מצפה שהביקור יעלה פחות. להערכתי זה מוגזם אבל אני יודע שביקור טכנאי זה עלות סטנדרטית והוא אמר את זה מראש ואני הסכמתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון ת. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הגיע בזמן והמחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דלית ב. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר עקב הצטברות של קרח שלא היה נראה לעין.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אמין ונחמד, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית. הסביר לנו שיכול להיות שהבעיה היא עם הכרטיס ואם כן נדע את זה רק עוד כמה חודשים, אבל בנתיים תיקן את מה שהיה צריך והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר שרון, עין עירון.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג
חוות דעת:
הוא עזר לי מאוד. היה חלק במקרר שקפא, הוא הגיע בזמן הפשיר אותו ותיקן מה שהיה צריך. הסביר לי מה הוא עושה והכל היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל שטרית, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מקצועי ונחמד מאוד אבל לצערי הבעיה לא נפתרה.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סבסטיאן בוש, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
חיבור צינור מים לפילטר מים במקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה מהשירות, מהעמידה בזמנים, מהאדיבות והסבלנות ומפתרון הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל צ. פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 02/06/2019
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש aeg.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שפרה שטינדלר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת אלקטרולוקס כולל החלפת רצועה.
חוות דעת:
המייבש לא הסתובב, דוד החליף את הרצועה ותיקן בלי בעיה, היה מאוד נחמד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו שחם, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר אלקטרה.
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 736 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק