מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
דוד
ציון כללי:
9.56
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.83
מחיר 9.43
איכות 9.60
דירוג כללי 9.56
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שולה נ. פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא היה זריז, הגיע באותו יום ותיקן את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור פרדס חנה-כרכור

רונן וינשטיין, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר של חברת סמסונג 3 דלתות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בא בזמן ועשה מה שצריך, איתר את התקלה ועשה את התיקון הנדרש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר מ. פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הגיע תוך פרק זמן סביר. מצא את הבעיה, קרח שהצטבר על המאוורר ופתר אותה. גם המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי שטרית, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 31/12/2019
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר שלא קירר של חברת LG ומילוי גז.
חוות דעת:
אחלה שירות. דוד מקצועי ואדיב.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
שלומי דדון, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 10/12/2019
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה ואיתור תקלה במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
בסוף לא תיקן כי זה הצריך החלפה של חלק מאוד גדול שלא רציתי להחליף, אבל הוא איתר את הבעיה וזיהה אותה, הסביר לי מה לעשות, הגיע בזמן לפי מה שקבענו ונראה שהוא מבין עניין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעל רובין, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במקרר.
חוות דעת:
היתה לנו בעיה עם ההפשרה, הוא הגיע ופשוט היה מדהים! מבחינה מקצועית הוא מצוין, הוא איתר את התקלה בסבלנות והיה נחמד ואדיב. אין לי מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל אסולין, קציר-חריש.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במאוורר של המקרר.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה, תותח אמיתי ואני מבסוט מאוד ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טובה וורקנה, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
ייעוץ ותיקון לוח במקרר של חברת נורמנדה.
חוות דעת:
היה מצוין, אחלה של בן אדם! הוא בא והסביר מה הבעיה וכיצד להימנע ממנה בעתיד. לאחר חודש הבעיה קרתה שוב, כשהתקשרתי אליו הוא הסביר לי שהמקרר ישן וצריך לקנות חדש אבל בגלל שהתקלה קרתה בערב שבת בא מיד ותיקן לי אותה בלי לקחת שקל! פשוט אלוף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב ליטן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
זה היה אצל הבת שלי, הם יצאו מהבית וכשהם חזרו הם ראו שהמקרר לא עובד. דיברתי עם הטכנאי והוא אמר שהוא יוכל להגיע למחרת אבל זה חזר לעבוד באותו לילה אז דוד אמר לי שאין טעם שהוא יגיע. לאחר עשרה ימים התקלה חזרה, דיברתי איתו בטלפון ולפני שהוא הגיע הוא שאל אותי כל מיני שאלות בטלפון. הוא הגיע ותיקן ומאז המקרר עובד. לא ראיתי אותו אישית אבל ממה שדיברתי איתו בטלפון היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר בורוטובסקי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גז במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. המקרר עובד עכשיו כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 883 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק