מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
דוד
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.79
מחיר 9.56
איכות 9.67
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רויטל מועלם, זכרון יעקב.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הייתה בעיה במקרר, הוא הגיע, בדק ואמר שהלך המדחס ושצריך לקנות מקרר חדש. התרשמנו שהוא איש אמין, הכל היה מאוד זריז והוא עדכן מראש בטלפון את המחיר שיגבה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוז גולדמן, בנימינה.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
בעל מקצוע נחמד, עמד בזמנים, לדעתי טיפה יקר אבל בא לקראתי במחיר ועשה הנחה, הוא מקצועי ואיכותי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הלה צפריר, זכרון יעקב.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת תנור של חברת סימנס.
חוות דעת:
היה נהדר. קודם כל הוא בא בזמן והיה מאוד צנוע. הוא ראה שאין מה לתקן, בדק שוב ושוב, הראה לי שהכל בסדר. היה על הכיפאק, באמת הייתה תחושה שכיף להיות בידיים שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר כהן, זכרון יעקב.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הגיע בזמן, אבחן את התקלה מהר ותיקן אותה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
שחר א. בנימינה.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצויין, הגיע בזמן כמו שקבענו. היה זריז, הסביר מה הוא עושה ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד פרל, זכרון יעקב.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ואיתר את התקלה במהירות, הוא היה מאד נחמד, לקח מחיר סביר ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה קדם, זכרון יעקב.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
התרשמתי שאני מול אדם אמין, חביב ונעים. הוא ניסה לתקן והיה מלא ברצון טוב, אך לא הצליח ובסוף שילמתי לו רק על ביקור.
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עמית כהן, בנימינה.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הגיע תוך פחות משעה, עלה על הבעיה תוך דקות, פתר במהירות, ולקח מחיר סביר. מאד נחמד וסבלני. תענוג לראות שירות ברמה גבוהה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד ש. זכרון יעקב.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
למרות הודעת שגיאה לבעיית גוף חימום, דוד בדק וראה שהגוף חימום תקין. חיבר חזרה לברז ולחשמל - נגיעת קסם החזירה את המכונה למסלול. בערב עוד התקשר לוודא שהמכונה אכן בסדר. בחור אחראי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר זומר, בנימינה.
אשרור: 20/08/2019
משוב: 12/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
דוד הגיע על פי הסיכום איתו. הגיע בזמן, בחן את כל חלקי המקרר וסידר את התקלה לשביעות רצוני. בנוסף, לקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 815 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק