מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יובל
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.71
מחיר 9.49
איכות 9.80
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אור ש. הרצליה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מצלמות אבטחה.
חוות דעת:
הבעל מקצוע הכי איכותי ומקצועי שעבדתי איתו בכל השיפוץ שעשיתי בבית. אמין, נעים ויסודי בצורה בלתי רגילה. ממליץ בחום !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מאיר פורת, הרצליה.
אשרור: 22/05/2019
משוב: 22/10/2018
תיאור השירות:
תיקון אזעקה.
חוות דעת:
היה מצוין! עובד במקצועיות ,יסודי ואינו חוסך מאמץ בבדיקה כוללת וחוזרת במטרה להשאיר לקוח מרוצה .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון כהן, הרצליה.
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
התקנה של אינטרקום ונקודות רשת בדירה.
חוות דעת:
הוא באמת בן אדם זהב, מאוד מאוד שירותי. הוא נשאר מעל ומעבר למצופה כי היו בעיות שלא הסתדרו והוא עשה כל מה שביכולתו כדי לעזור.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מינה פטולאי, הרצליה.
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, נחמד, השתדל מאד, בא בזמן ואני מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ציפי וירצר, גדרה.
אשרור: 18/08/2019
משוב: 14/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת אזעקה היקפית חדשה בבית פרטי.
חוות דעת:
יובל הרכיב בביתי מערכת היקפית של אזעקה. עשה עבודה מצויינת. השירות היה מעולה. דייק בזמנים. היה זמין בכל עת, הודיע לי כשהיה בדרך...הוא ידידותי, נעים ומקשיב. איכפתי ומסור. לגבי המחיר- אני לא כל כך מתמצאת אבל המחיר על העבודה היה סביר אחרי שעבד מס' שעות. מחיר עלות המערכת לא זול לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור דותן, תל אביב.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבניין.
חוות דעת:
הוא מצוין. בא, היה נחמד ותיקן את הבעיה. היה יעיל, זריז ומועיל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה כרם, הוד השרון.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
סידור מערכת אזעקה.
חוות דעת:
הוא עזר לנו מאוד והיה מעולה. הגיע בזמן, עבד המון שעות וסידר לנו את כל המערכת מחדש. עשה עבודה טובה ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית שוהם, כפר סבא.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מערכת אזעקה אלחוטית בבית.
חוות דעת:
התרשמתי בכך שהוא מאוד מקצועי, מאוד סבלני, ממש כל שאלה שהייתה לי, הוא ענה וגם גבה מחיר סביר בהחלט, נתן אופציות ופשוט התרשמתי לטובה, מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליה כץ, נס ציונה.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
תיקון ושיפוץ אינטרקום, כלל החלפת חלק.
חוות דעת:
הוא מצוין, באמת יוצא מן הכלל. מזמן לא קיבלתי כזה שירות. בא מהר, עשה את העבודה, סידר ודאג לנקות. רואים שהוא עובד מהנשמה. תענוג! ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר שפ, ראשון לציון.
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה באינטרקום.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, באמת. זמין אפילו לאחר ביצוע העבודה, גם הגיע במהירות וביצע את התיקון במהירות. היה מאוד שירותי ונחמד לאורך כל הדרך, ממש מומלץ!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 120 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק