מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.78
מחיר 9.49
איכות 9.72
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורית שטרמר, תל אביב.
אשרור: 12/04/2017
משוב: 05/02/2017
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד מחברת כרומגן.
חוות דעת:
העבודה הייתה טובה, הוא הגיע בזמן. בדיעבד גיליתי שהעבודה שעשה ביטלה את האחריות מהחברה. הוא אמר שיבוא בזמנו הפרטי לראות אם יש תקלה ולבדוק שהכל בסדר. בסה"כ היה מאד שירותי ומקצועי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
הילה ר. תל אביב.
אשרור: 26/10/2016
משוב: 09/08/2016
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד ד. תל אביב.
אשרור: 22/03/2016
משוב: 20/01/2016
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון הדוד.
חוות דעת:
ממש מאה אחוז מכל הבחינות! הגיע מעכשיו לעכשיו :) היה הגון באבחנה ובמחיר שירות מעולה. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי בקשי, חיפה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת דוד חשמל.
חוות דעת:
הדוד חשמל התקלקל. הגיע, בדק ואמר מה צריך לעשות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה ברנבאום, נשר.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה ממש מקצועי ונחמד אבל הוא הקדים למרות שקבענו בשעה ספציפית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם קליבץ', חיפה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל ושמש.
חוות דעת:
שלח כמה עובדים, הם היו מעולים ומקצועיים, לדעתי המחיר קצת יקר למרות שזה המחיר אצל כולם.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרינה אנגלביץ', קרית ים.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור בדוד.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן והיה נחמד, עשה עבודה מקצועית והתקלה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולרי סלע, קרית מוצקין.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
התקנה של דוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה נעים ונחמד, עשה עבודה מקצועית והדוד עובד טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי בלפרמן, חיפה.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חברת אמישרגז 120 ליטר.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין, יחס אישי מעולה, הוא עמד בזמנים והמחיר לדעתי סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דניאל ח. חיפה.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
בעל המקצוע קבע עמי בכדי לבצע עבודת תיקון לדוד חשמל. תחילה, הוא ביטל עקב מזג האוויר. יום למחרת טען שמזג האוויר לא השתפר ולכן שוב לא יכול להגיע. לאחר מספר ימים, פניתי שוב בכדי לתאם מועד חלופי(ביוזמתי, הוא לא הציע להגיע) וקבע להגיע ביום למחרת. ביום למחרת, הוא טען כי כיוון שהיתה שיחה ממתינה של רבע שעה אצל מי שקבענו כי יחכה בדירה, הוא לא מעוניין לחכות שיענו והוא ממשיך הלאה. אמרתי שיחכה מעט שאברר, ושאלתי מדוע הוא לא נוסע לדירה כפי שקבענו ושמחכים לו, והוא אמר שהוא לא נוסע בלי שמשהו שנמצא בדירה עונה. ביקשתי שוב ושוב כי ימתין דקה שאברר מה המצב, אך התעקש שהוא רוצה להמשיך. לאחר מספר דקות התקשר אליי האדם שחיכה לבעל המקצוע, ושלח לי תמונה המוכיחה כי בעל המקצוע המתין בדיוק 5 דקות עד שהחליט לסוע. שלחתי את התמונה לבעל המקצוע, ואמרתי שזה לא מכובד. הוא שאל אם אני רוצה שהוא יחזור, אמרתי שכבר אין צורך. חשוב לציין כי במהלך השיחה הטלפונית בעל המקצוע התלהם ודיבר בצורה לא מכבדת. כך גם טען בפניי האדם שחיכה לו בדירה, שבעל המקצוע ממש נזף בו. חבל ומאכזב.
חוות דעת:
אני לא הייתי מרוצה!
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
3
4
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 238 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק