מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.82
מחיר 9.42
איכות 9.73
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורית שטרמר, תל אביב.
אשרור: 12/04/2017
משוב: 05/02/2017
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד מחברת כרומגן.
חוות דעת:
העבודה הייתה טובה, הוא הגיע בזמן. בדיעבד גיליתי שהעבודה שעשה ביטלה את האחריות מהחברה. הוא אמר שיבוא בזמנו הפרטי לראות אם יש תקלה ולבדוק שהכל בסדר. בסה"כ היה מאד שירותי ומקצועי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
הילה ר. תל אביב.
אשרור: 26/10/2016
משוב: 09/08/2016
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד ד. תל אביב.
אשרור: 22/03/2016
משוב: 20/01/2016
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון הדוד.
חוות דעת:
ממש מאה אחוז מכל הבחינות! הגיע מעכשיו לעכשיו :) היה הגון באבחנה ובמחיר שירות מעולה. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל סבאג, חיפה.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
רכישה והתקנה של דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, הגיע בזמן שקבענו, עשה עבודה טובה ואני מרוצה ממנו מאוד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב נבו, חיפה.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קולטי שמש.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא היה בסדר גמור. עמד בלוחות הזמנים, קיים כל מה שהבטיח ולדעתי המחיר הוגן. יש לי רק תשבחות להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן בן אברהם, קרית מוצקין.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה בנוגע לנזילה בגג.
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה נחמד אך לבסוף התברר שהנזילה הוא בכלל מהדוד של השכנים ולא היה צורך בתיקון דרכו. אנחנו מרוצים מהשירות שנתן ובעיניי, הוא 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטולי איסטומין, חיפה.
משוב: 16/06/2019
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורית צבי אילון, חיפה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מחבר בדוד שמש.
חוות דעת:
חסך החלפת דוד. היה הגון ואדיב. הגיע בזמן והיה יעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם א. חיפה.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קולט בדוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מרוצה מהכל, הוא היה זמין, הגיע מידית, היה חביב, הסביר מה הוא עושה, לדעתי גם העלות לא הייתה גבוהה ואני חושב שעשה עבודה טובה כי פתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הלל ל. חיפה.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
פירוק מקטין לחץ בכניסה לדוד והרכבה של אחד חדש בכניסת מים ראשית.
חוות דעת:
הגיע מהר ובזמן שנקבע, בסיכום העבודה נעשתה כהלכה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 154 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק