היה מצויין, היחס שלו מעולה. הוא איתר את הנזילה מהר מאוד, החליף את החלק על המקום ובחצי שעה סיים את העבודה. עשיתי סקר שוק והמחיר שהוא נתן לי נשמע לי הגיוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון אלישע, עכו.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, היה לו חשוב שאני אראה את מהלך העבודה מה שלא מובן מאליו. אני מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פנינה מלמד, עכו.
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
ביקור ללא תיקון של דוד שמש עקב דליפה מזערית.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, הגיע בזמן עלה לגג לבדוק הסביר לי שלא כדאי לתקן כיוון שמדובר בדליפה מזערית מאוד, אבל כן נתן לי כמה אופציות. גבה מחיר הגון רק עבור הביקור והתרשמתי מאוד לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן טאוסיג, חיפה.
משוב: 26/03/2024
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל בנפח 80 ליטרים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע, עלה על הבעיה והחליף את הדוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרב שריקי, מזכרת בתיה.
משוב: 22/03/2024
תיאור השירות:
תיקון צינור דוד בגובה.
חוות דעת:
הוא היה מעל ומעבר, הוגן, הגיע בזמן ולקח מחיר הוגן בעיניי. מעכשיו הוא האינסטלטור שלי, אני איעזר בו שוב ואני ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפאלה רחמני, כפר יהושע.
משוב: 25/02/2024
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי לוי, חיפה.
משוב: 20/02/2024
תיאור השירות:
איתור תקלה בדוד שמש.
חוות דעת:
קראתי לו רק למטרה של אבחון, הוא הגיע תוך רבע שעה, שילמתי לו על הביקור והוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה לוי, קרית אתא.
משוב: 18/02/2024
תיאור השירות:
בדיקת דוד חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור ומעולה! הוא מקצוען, אמין והסביר ככה שהכל היה מובן. הוא הקדים ונתן מחיר סביר לדעתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
משה זלמנסון, חיפה.
משוב: 18/02/2024
תיאור השירות:
החלפת פלאנג'.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! למרות מזג האוויר הקשה הגיע כמו שתואם, עבד קשה מאד בתנאים קשים ותיקן את הבעיה. ממליץ מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 722 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.