מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עוז
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.69
מחיר 9.27
איכות 9.58
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מירה אייזנברג, תל אביב.
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
עוז בחור נהדר, מאד נחמד, נתן שירות מצוין ואני ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איתן מ. תל אביב.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
הורדת ראש במדיח כלים.
חוות דעת:
היה אצלי כבר פעמיים בשתי בעיות שונות ועשה עבודה נפלאה! בשני המקרים הגיע בזמן, לקח מחיר מינימלי, עשה את עבודתו בזריזות ראויה לציון, טיב העבודה היה מצוין ופתר את הבעיה מיידית בשניהם. הבעיה הראשונה הייתה במדיח כלים ישן שקיצר, הוא נתן הנחיות לקנות חדש וזה היה יפה בעיני שהוא לא דוחף לי תיקון מיותר. אחרי שקניתי מדיח חדש היה צריך להוריד את הראש של המדיח כדי שאוכל להכניס אותו לנישה, הוא הוריד תוך דקה, זה אפשר להכניס את המדיח למקומו הטבעי ואני ממליץ עליו בפה מלא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילי סלונימסקי, תל אביב.
אשרור: 10/12/2019
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים ומכונת כביסה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי רג׳ואן, תל אביב.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה למדיח כלים.
חוות דעת:
עוז היה מקסים, הגיע אלי לבדוק את המדיח שלי לאחר שהיה אצלי אינסטלטור. הוא הסביר שהבעיה נפתרה לאחר שהאינסטלטור עשה את עבודתו. היה אמין מאוד והראה לי למה הייתה בעיה ואיך נפתרה. אמר שאם התקלה תחזור על עצמה הוא ישמח לבוא. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני בן עזרא, תל אביב.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הגיע בזמן ועשה עבודה מעולה. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עליזה רפפורט, תל אביב.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז במדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה מאוד הוגן, מאוד נחמד ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם לוי, תל אביב.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
עוז היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ופתר את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון סבו, תל אביב.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני במדיח כלים של חברת סימנס.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד אבל מבחינת המחיר אני מאוכזבת כי רק לאחר מעשה ראיתי שהמחיר ממש גבוה יחסית.
איכות
9
מחיר
5
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
מורן מ. תל אביב.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
היה בסדר, הגיע מהר אבל לא הצליח לתקן את הבעיה ואנו מחליפים מדיח (לא יודעת אם בכלל היה אפשרי לתקן).
איכות
7
מחיר
7
זמנים
8
יחס
8
7
כללי
גירסאות
שרון קליר, תל אביב.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תיקון חלק שהשתחרר במנוע המדיח.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, מיד מצא את הבעיה ותיקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 895 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק