מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עוז
ציון כללי:
9.42
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.57
זמנים 9.68
מחיר 9.05
איכות 9.50
דירוג כללי 9.42
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמירם יהודאי, תל אביב.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במדיח של חברת Telsa.
חוות דעת:
עוז היה ממש בסדר, הגיב מהר ובא. ישר אמר לי מה הוא חושב על התקלה והציע פתרון מסוים שיוכל לעזור או להחליף את המדיח. המדיח אכן חזר לעבוד למשך שבוע, דיברנו שוב עם עוז והוא המליץ לנו לקנות חדש. היה אמין ולקח מחיר ביקור יחסית סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דניאל ביטון, תל אביב.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
טיפול במדיח כלים.
חוות דעת:
שירותי מאוד ואדיב, נתן פתרון מיידי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן מ. תל אביב.
אשרור: 10/02/2020
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
הורדת ראש במדיח כלים.
חוות דעת:
היה אצלי כבר פעמיים בשתי בעיות שונות ועשה עבודה נפלאה! בשני המקרים הגיע בזמן, לקח מחיר מינימלי, עשה את עבודתו בזריזות ראויה לציון, טיב העבודה היה מצוין ופתר את הבעיה מיידית בשניהם. הבעיה הראשונה הייתה במדיח כלים ישן שקיצר, הוא נתן הנחיות לקנות חדש וזה היה יפה בעיני שהוא לא דוחף לי תיקון מיותר. אחרי שקניתי מדיח חדש היה צריך להוריד את הראש של המדיח כדי שאוכל להכניס אותו לנישה, הוא הוריד תוך דקה, זה אפשר להכניס את המדיח למקומו הטבעי ואני ממליץ עליו בפה מלא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל מירן, תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של סימנס עם תקלת הצפת מים E15.
חוות דעת:
בחור נחמד מאד. הגיע בזמן, פתר לטענתו את הבעיה אבל אחרי מספר ימים התקלה חזרה.
איכות
5
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
6
כללי
גירסאות
יואב ציבין, תל אביב.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים מחברת סאוטר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין בא לתקן את המדיח, הייתה בעיה של מים ניקז אותם ופתר את הבעיה, המחיר קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה פרץ, תל אביב.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במדיח כלים חברת בוש.
חוות דעת:
מקצועי ונעים, השירות היה יעיל וטוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ירדן בר כוכבא, תל אביב.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
בדיקה של מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, מאוד הוגן, הגיע בזמן, עשה בדיקה מקצועית והיה מאוד מתחשב ומקצועי. מאוד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל טרילניק, תל אביב.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
מאד הגון, דייק בזמן ההגעה. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי זיטמן מזור, תל אביב.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח.
חוות דעת:
הוא היה עשר. חזר אלי והגיע באותו יום בטווח של שעתיים, היה נחמד ועשה עבודה טובה. אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור איתן, תל אביב.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תקלה במדיח כלים.
חוות דעת:
המדיח נתקע ולא סיים את פעולת הניקיון והמשיך לעבוד כל הלילה. התקשרתי אליו בבוקר ולמרות שהיה באמצע עניין משפחתי הוא הדריך אותי בטלפון, אמר לי להטות את המדיח לצד לכמה שניות ואז לצד השני והסביר לי שכנראה הייתה בעיה במצוף. זה פתר את הבעיה וכל כך הודתי לו, כמובן ששמרתי את המספר שלו במועדפים שלי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 947 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק