מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עוז
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.80
מחיר 9.22
איכות 9.55
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אור-ים רווח, תל אביב.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה והתקנת קונדנסור.
חוות דעת:
היה בסדר, ממש סביר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור
כרמית שיניאק, תל אביב.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
עוז היה מאוד נחמד ועשה מאמץ גדול להגיע באותו יום שהתקשרתי אליו. הוא עבד קשה אבל קצת הופתעתי מהמחיר בסוף, למרות שלא שאלתי אותו מראש כמה זה יעלה. חוץ מזה הוא היה ממש עשר!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן גוטמן, תל אביב.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת קריסטל.
חוות דעת:
הכל היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן ה. תל אביב.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
ביקור ללא תיקון של מייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד הגון וישר, בדק את המכונה ואמר שלא כדאי לתקן אלא לקנות מכונה חדשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבע סגל, תל אביב.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שרון יחיה, תל אביב.
אשרור: 29/03/2019
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
החלפת סטרטר תקול במייבש כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
עוז היה מקצוען. כבר בשיחת הטלפון הנחה אותי בשאלות מדוייקות שהובילו לזיהוי התקלה (סטארטר תקול). בהמשך, הגיע והחליף את החלק במהירות. המייבש חזר לעבוד. תודה, עוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל אברמסון, תל אביב.
משוב: 27/03/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה של חברת AEG.
חוות דעת:
הוא היה עשר. בא בזמן, נתן שירת טוב, איתר מהר את התקלה ועבד יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל פייגנסון, תל אביב.
אשרור: 11/03/2019
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במייבש הכביסה מסוג AEG.
חוות דעת:
היה מצוין! עוז היה מצויין. הגיע בהתראה קצרה מאוד. התיקון לא עבד. לאורך יומיים ניהלנו שיחות טלפון כדי להבין מהי הבעיה. לאחר מכן עוז הגיע שוב כדי לתקן את התקלה. הפעם בהצלחה. לא גבה תשלום נוסף. מעבר להכל, עוז אמין, מקצועי, ניכר מאוד שאכפת לו. מומלץ בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לי פלוס, תל אביב.
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיעה בזמן, פתר את הבעיה בקלות, מקצועי, איכותי ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל משען, תל אביב.
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום במייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן והכל עובד כמו שצריך. עשה את העבודה תיק תק והכל היה סבבה לגמרי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 781 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק