מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עוז
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.69
מחיר 9.05
איכות 9.51
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי חלפון, תל אביב.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה סבלני, מקצועי, שירותי, פתר לי את הבעיה בטלפון והייתי מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ערן לגון, תל אביב.
אשרור: 10/02/2020
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לסידור דלת של מכונת כביסה.
חוות דעת:
התקשרתי אליו והוא היה מאוד נחמד, אדיב, סבלני ומקצועי. הוא חסך ממני ביקור של איש מקצוע וזה היה נהדר הוא פתר לי את הבעיה על ידי תדרוך מצוין.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירז ומתי, תל אביב.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
תיקון שכלל החלפת גוף חימום במכונת כביסה חברת בלומברג.
חוות דעת:
לא הייתי מרוצה מהשירות, הוא הגיע, מיהר והיה נחפז מאוד לסיים את העבודה. הוא לא ענה לשאלות ולא חיכה דקה אחת אפילו כדי לוודא ולראות אם הכל תקין בסיום התיקון. כשהבת זוג שלי בדקה את המכונה היא ראתה שהצינורות לא היו מחוברים טוב והיא ישר אמרה לו. התרשמתי לא לטובה בכלל. השירות היה לא טוב לדעתי.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
8
יחס
2
4
כללי
גירסאות
יעל גל, תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בפילטר של מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה נעים ואדיב, בא בזמן ועשה עבודה איכותית. לא היה לו עודף ונאלצנו לתת לו טיפ :) אבל הוא היה באמת בן אדם נעים ונחמד שזה היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
גוני המרמש, תל אביב.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במכונת כביסה ושקע בקיר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הודיע לפני שהגיע, המחיר טיפה יקר לדעתי אבל מקצועי, החליף את הגוף חימום במכונת כביסה, ראה שזה לא עזר והציע לקנות חדשה ובנוסף החליף שקע בקיר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור ד. תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאלה ברגר, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והכל היה מעולה, עשה עבודה מקצועית והכל עובד טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי פרידריך, תל אביב.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אחלה שירות והגיע מהר, עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
מיכאל בורשטיין, תל אביב.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תוף מפורק במכונת כביסה מחברת אריסטון והחלפת גוף חימום במכונת כביסה מחברת קראון.
חוות דעת:
הכל היה בסדר. הוא מקצועי מאוד, שקט, עושה את העבודה כמו שצריך והמחיר נראה בסדר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל עזר, תל אביב.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דלת של מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי אבל המחיר היה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 950 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק