מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עוז
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.69
מחיר 9.05
איכות 9.51
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מתי אדמוני, תל אביב.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועה במנוע במייבש כביסה מסוג אלקטרולוקס.
חוות דעת:
עוז היה בסך הכל סבבה, הגיע תוך זמן קצר, תיקן את הבעיה במחיר סביר ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי חלפון, תל אביב.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה סבלני, מקצועי, שירותי, פתר לי את הבעיה בטלפון והייתי מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודיה כלפון, תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה מצויין. היה ממש אחלה! אמין ומקצועי מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת ט. תל אביב.
משוב: 14/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת הכביסה.
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף אהרוני, תל אביב.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד, הגיע בזמן, תיאמנו מחיר מראש, אבל התהליך של התיקון היה ארוך מפעמים קודמות שביצעו את זה. יום אחרי גיליתי ברגים בריצפה, אבל היא עובדת אז בגדול בסדר.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמירם יהודאי, תל אביב.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במדיח של חברת Telsa.
חוות דעת:
עוז היה ממש בסדר, הגיב מהר ובא. ישר אמר לי מה הוא חושב על התקלה והציע פתרון מסוים שיוכל לעזור או להחליף את המדיח. המדיח אכן חזר לעבוד למשך שבוע, דיברנו שוב עם עוז והוא המליץ לנו לקנות חדש. היה אמין ולקח מחיר ביקור יחסית סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ביטון, תל אביב.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
טיפול במדיח כלים.
חוות דעת:
שירותי מאוד ואדיב, נתן פתרון מיידי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן לגון, תל אביב.
אשרור: 10/02/2020
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לסידור דלת של מכונת כביסה.
חוות דעת:
התקשרתי אליו והוא היה מאוד נחמד, אדיב, סבלני ומקצועי. הוא חסך ממני ביקור של איש מקצוע וזה היה נהדר הוא פתר לי את הבעיה על ידי תדרוך מצוין.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן מ. תל אביב.
אשרור: 10/02/2020
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
הורדת ראש במדיח כלים.
חוות דעת:
היה אצלי כבר פעמיים בשתי בעיות שונות ועשה עבודה נפלאה! בשני המקרים הגיע בזמן, לקח מחיר מינימלי, עשה את עבודתו בזריזות ראויה לציון, טיב העבודה היה מצוין ופתר את הבעיה מיידית בשניהם. הבעיה הראשונה הייתה במדיח כלים ישן שקיצר, הוא נתן הנחיות לקנות חדש וזה היה יפה בעיני שהוא לא דוחף לי תיקון מיותר. אחרי שקניתי מדיח חדש היה צריך להוריד את הראש של המדיח כדי שאוכל להכניס אותו לנישה, הוא הוריד תוך דקה, זה אפשר להכניס את המדיח למקומו הטבעי ואני ממליץ עליו בפה מלא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה כ. תל אביב.
משוב: 07/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במכונת הכביסה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. חבל שגוף החימום לא היה תוצרת איטליה כנדרש ולא היה בשקית סגורה או קרטון, לא היה לי דרך לדעת שזה האורגינל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 950 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק