מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גולן
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.89
מחיר 9.76
איכות 9.78
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שמעון שרמן, יהוד.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בעקבות סתימה והחלפת חיישן במזגן של חברת אלקו מרכזי.
חוות דעת:
היה עשר, ממש מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גבי ק. יהוד.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי שנזל.
חוות דעת:
הגיע תוך יממה באמצע הקיץ! איתר מהר את התקלה, טיפל בה במקצועיות. היה נחמד מאוד. מחיר הגון. אנו מאוד מרוצים, ממליצים בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי שלום, אור יהודה.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רצפתי חברת תדיראן שהוציא אוויר חם.
חוות דעת:
היה נפלא. הוא בחור מקסים, הגיע אלי תוך שעה, עשה עבודה יפה ולקח מחיר סביר מאוד לדעתי. אני ממש ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן מאיר, יהוד.
משוב: 12/08/2018
תיאור השירות:
תיקון סתימה בצנרת מזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור. מקצועי, אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל טרוטינו, סביון.
משוב: 24/07/2018
תיאור השירות:
בדיקת מזגן שמקצר ומסירת חוות דעת שהמזגן 'מת' ומומלץ להחליפו ולא לתקן.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, קיבלתי רושם טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יגאל שינה, רמת גן.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטר ותיקון צינור של מזגן של חברת אלקטרה 1 כוח סוס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא בא בזמן ועשה עבודה כמו שצריך. היה אחראי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה שוהם, רמת גן.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
וואו, הייתי מרוצה מאוד. זה מרחיב את הלב שיש עוד אנשים כאלה! צלצלתי אליו ותוך 20 דקות הוא היה אצלי ותוך שעה כבר היה לי מזגן מתוקן ופשוט אין לי מילים. התרשמתי לטובה מהאדיבות, המקצועיות והמהירות, באמת כיף שיש דבר כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת וירצר, רמת גן.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל מחברת ELECTRA.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! בהתחלה הוא חשב שצריך למלא גז, אז הוא בדק וראה שהכל בסדר. לאחר מכן, הוא פירק את המזגן, חיפש מאיפה הנזילה ופתר את הבעיה. הוא היה מאוד מקצועי וגם המחיר היה מצוין. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרינה אברמוביץ, תל אביב.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה! הגיע פעמיים וניסה מספר אופציות עד שהתיקון הצליח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות גורדון, פתח תקווה.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מחברת תדיראן, כולל החלפה של קונטקטור.
חוות דעת:
גולן בחור סופר מקצועי. הגיע מהיום למחר ובדיוק בזמן שקבענו. תוך מס' דקות עלה על התקלה של המזגן החליף את החלק המתאים והכול תוך שיתוף ודיווח. הוא בחור אמין, הוגן ומאוד נחמד (דאג גם לשטוף לנו את המסננים של המזגן ולתלות את השלט החדש שרכשנו ממנו). פשוט אדם הגון, מקצועי ואמיתי! יישר כוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 483 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק