מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סרגיי
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.94
מחיר 9.74
איכות 9.92
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 72 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הדר לשם, פתח תקווה.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי שכלל החלפת רצועות.
חוות דעת:
הוא היה מצוין והייתי מאוד מרוצה! הוא בא בשעה שקבענו כבר תוך שעתיים מהשיחה שלנו, סידר את התקלה באופן מצוין, היה מאוד מקצועי, הסביר הכל ואמר גם שיש משהו שיכול להיות בהמשך בעייתי ושיצטרכו להחליף חלק יותר גדול ושזאת עלות יותר גדולה ואם נצטרך בעתיד נוכל לעשות את זה. הוא היה ממש בסדר גמור ואני ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רותי לבייב, גבעת שמואל.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
העבודה שלו מעולה. הוא מאוד אדיב ודייקן והמחיר שלו מאוד הוגן. הוא התקשר לפני שהגיע ושאל אם יכול להקדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד שמבורסבקי, פתח תקווה.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון בית תריס.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, סרגיי ביצע את העבודה לשביעות רצונה של הדיירת והוא גם דאג להיות איתי בקשר טלפוני ולעדכן לגבי העבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דן ואן, פתח תקווה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה ב2 תריסי גלילה.
חוות דעת:
סרגיי היה מצוין. הוא היה זמין, לדעתי לקח אחלה מחיר והכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטולי פלנאוב, פתח תקווה.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון חלונות ומנגנוני נעילה.
חוות דעת:
אני מרוצה לגמרי מסרגיי הכל היה מצוין. ההתקשרות הייתה מצוינת, הוא הגיע בזמן, היה נחמד וכשהלך להביא חלק חלופי שאל מתי נוח שיחזור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יערית פ. פתח תקווה.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע תוך זמן קצר, עבודה מקצועית ומחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן וייס, פתח תקווה.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה אייזנברג, פתח תקווה.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון בממ"ד.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר דרי, פתח תקווה.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה ידני.
חוות דעת:
היה מקסים ומעולה. קודם כל הוא עמד בזמנים, היה מאוד מקצועי וגם הציע מה לעשות בעתיד במידה וזה קורה שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינת רפאל, פתח תקווה.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
התקנת תריס בחלון ממד, החלפת גלגלים בחלון יציאה למרפסת והחלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
השירות של סרגיי היה ממש מקסים, הוא עשה עבודה טובה, היה שירותי מאוד והמחיר היה הוגן לחלוטין. הוא עשה גם דברים שהם מעבר לעבודה שקבענו ומה שלא הספיק לעשות באותו יום הוא חזר לבצע ביום אחר. בנוסף אהבתי שהוא גם מאוד מסודר מבחינת התשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 72 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק