היה עשר! היתה לי נזילה באמבטיה שהגיעה לשכן והוא מצא את הבעיה בעזרת הציוד המשוכלל והידע הרב שלו. בנוסף, תיעד את הכול עם תמונות לצורך מעקב. הוא אדם נפלא, נעים הליכות ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית הר-נוי, ראש העין.
אשרור: 09/01/2018
משוב: 31/10/2017
תיאור השירות:
בדיקה של רטיבות.
חוות דעת:
היה שירות מאוד מקצועי. הוא עשה על הדרך עוד בדיקה של לחץ מים ללא חיוב. הייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אודי משען, נס ציונה.
משוב: 12/11/2017
תיאור השירות:
אבחון ותיקון של נזילה מצינור ניקוז בבנין.
חוות דעת:
הוא ביצע את התיקון יחד עם עוד עובד בהצלחה. לדעתי המחיר היה קצת יקר.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דורון מיינרט, פתח תקווה.
משוב: 14/08/2017
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאת ג. רעננה.
אשרור: 12/10/2016
משוב: 08/08/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה שכלל הדבקת שיש והחלפת ברזי ניל.
חוות דעת:
קראנו לו מספר פעמים בשל נזילה שחזרה על עצמה והוא חזר ותיקן הכל. בנוסף הוא גם נותן אחריות על העבודה כך שיש תחושה שיש עם מי לדבר. בסך הכל היינו מרוצים מאוד וגם המחיר היה הוגן.
איכות
8
מחיר
9
יחס
10
9
כללי
יהונתן ד. פתח תקווה.
אשרור: 11/10/2016
משוב: 16/06/2016
תיאור השירות:
תיקון של צינור חיצוני בבניין.
חוות דעת:
היה על הכיפאק. הוא עשה עבודה מעולה, ומבחינתי הוא 10 בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב יהב, אורנית.
אשרור: 24/09/2016
משוב: 10/07/2016
חוות דעת:
הייתי מאוד מאוד מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר כהן, גבעת שמואל.
אשרור: 20/09/2016
משוב: 20/06/2016
תיאור השירות:
תיקון צינור ניקוז של מזגן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ואני מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה צור, ראש העין.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 27/04/2016
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לרטיבות בקיר.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ושירותי והסביר לי בבירור מה אני צריך לעשות. בזכות העצה שלו נפתרה הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 22 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עופר נשוי ואב לילדים, ואת העסק הוא מנהל עם אחד משלושת אחיו.
הוא התחיל כקבלן בנייה – ביצע תוספות בנייה ושיפוצים באמבטיות, שירותים ומטבחים ומשם הגיע לתחום איתור הנזילות.
" היה לי לקוח שמכר את הדירה שלו והיה חייב לתקן את הנזילה בדירה", מספר עופר. "הוא שילם סכומים גבוהים לכמה בעלי מקצוע שונים, ששברו לו אריחים בבית והוציאו קווי מים אבל לא הצליחו למצוא את הבעיה. כשאני הגעתי, הצלחתי למצוא לו את הנזילה – שבאמת הייתה קשה לאיתור, ופתרתי לו אותה. הוא הוציא אותי עם חיוך גדול, זה היה מאוד משמח".
עופר מתכנן בעתיד להמשיך בתחום, ומודה שאם הוא לא היה מאתר נזילות, הוא כנראה היה וטרינר.
עופר עוסק באיתור נזילות ומנהל בגאווה את החברה שלו, שמתמחה בבדיקות צנרת ואיתור נזילות סמויות.
עופר עוסק כבר 12 שנה בתחום, ומעיד על עצמו שהוא נהנה ממציאת הפתרונות. "אני אוהב למצוא פיתרון לבעיות מורכבות, שהרבה אנשים לפני לא הצליחו לפתור. לפעמים אנשים כבר מיואשים, ואז אני בא ומוצא להם את הפיתרון. זה הכיף של העבודה – לעזור לבנאדם".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.