מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ליאור
ציון כללי:
9.30
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.40
זמנים 9.10
מחיר 9.40
איכות 9.10
דירוג כללי 9.30
התפלגות

מחושב על 10 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עינבל ששון, פתח תקווה.
משוב: 12/01/2017
תיאור השירות:
התקנה של חיפויים (קרמיקה) למטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, ממש מקצועי ונחמד, הוא ביקש סכום מסוים ואז העבודה הייתה יותר ממה שהוא ציפה,הוא לא ביקש תשלום נוסף אבל הרגשנו צורך לשלם לו יותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
צבי פלץ, פתח תקווה.
משוב: 12/09/2016
תיאור השירות:
שבירת קיר בטון ותיקוני צבע.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. בחור נחמד.. הגימור לא היה פיקס, אך המחיר היה מצוין, בהשוואה לאחרים.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עמיחי זיכל, פתח תקווה.
משוב: 29/08/2015
תיאור השירות:
שיפוץ דירה, שכלל צבע, טיח, סגירת קיר, מזגן ונקודות חשמל.
חוות דעת:
מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב איזנשטראק, פתח תקווה.
משוב: 29/08/2015
תיאור השירות:
שיפוץ דירה שכלל:צבע, שפכטל ואיטום של הגג.
חוות דעת:
הוא היה מאוד בסדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכאל רוציאנוב, פתח תקווה.
משוב: 26/08/2015
תיאור השירות:
עבודות צבע וריצוף.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע טוב, אדם נחמד ונעים ובעל מחירים סבירים בהחלט בעיני. כמו כן, במידה ויש תקלות בהמשך הוא חוזר לתחזוק בלי בעיות. אני עובד איתו באופן שוטף.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה ניילניגר, פתח תקווה.
משוב: 25/10/2015
תיאור השירות:
התקנת פרקט ובניית קיר גבס.
חוות דעת:
מעבר לכך שהוא בעל מקצוע מעולה ובעל ידע מקצועי נרחב, הוא אדם נחמד וחביב מאוד. האנושיות, האוזן הקשבת וההבנה מוסיפים המון. כמו כן, הוא אמין וישר, אצלו מילה זו מילה. אנחנו ממליצים בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב שטרנברג, יהוד.
אשרור: 14/02/2017
משוב: 18/02/2016
תיאור השירות:
תיקון ושיפוץ.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל קורמן, אלעד.
משוב: 30/06/2015
תיאור השירות:
שיפוץ אמבטיה שכלל החלפת קרמיקה, צביעה וחשמל.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, ממש מעולה. אדום הגון, היה אצלי פעמיים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 27/04/2016
תיאור השירות:
שיפוץ כללי בדירה.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 30/12/2015
תיאור השירות:
ריצוף של חדר הכולל התקנת שמונה מרצפות.
חוות דעת:
הוא הגיע לאחר ששברנו קיר בבית אז היה צריך לרצף את האזור שהיה מתחת לקיר, מדובר בסך הכל שמונה מרצפות. התאכזבתי מאוד מהעבודה שהוא ביצע, ריצף את האזור בצורה עקומה וכשהערתי לו על זה הוא לא קיבל את זה והסביר שהזמן שלו שווה כסף, לדעתי הוא לא מקצועי.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
7
יחס
7
תגובת העסק:
הלקוחה הייתה נוכחת בזמן שהתחלתי את תיקון הריצוף היא ובעלה, הוסבר להם שלא ניתן לרצף ישר כיון שבפתח היה מדרגה והמרפסת מרוצפת יותר נמוך מהחדר הם הבינו את זה ואשרו ולאחר יום היא טענה שזה לא יפה ולא מקצועי הסברתי לה שזה לא קשור לקיר שהורדתי ולאחר שהיא אשרה לא ניתן לפרק
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 10 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כששיפוצניק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שיפוצים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק