מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יחזקאל
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.64
מחיר 9.62
איכות 9.55
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אוריאל חסידים, כפר סבא.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
החלפת תריס שלבים.
חוות דעת:
היה על הכיפאק, עשה עבודה בסדר גמור והיה אמין.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורי פ. הוד השרון.
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
תיקון שלבים לתריסים.
חוות דעת:
יחזקאל נתן שירות בסדר. הוא תיקן את הבעיה כמו שצריך. הגיע קצת מאוחר אבל היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
גיא ו. רעננה.
משוב: 14/03/2016
תיאור השירות:
תיקון שלבים ורשת של תריס.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל תומר, רעננה.
אשרור: 24/06/2014
משוב: 23/03/2014
תיאור השירות:
תיקון תריסי שלבים שהתפרקו והחלפת רשתות.
חוות דעת:
כבר בטלפון, כאשר הסברתי לו במה מדובר, הוא נתן הצעה זולה יותר מהצעה אחרת שקיבלתי. הוא הגיע ואמר שזה יותר פשוט ממה שתיארתי לו ונתן הצעה עוד יותר זולה. הוא עשה תיקונים נוספים בתריסים ורשתות בבית שאני ביקשתי. עדיין המחיר הסופי היה הוגן בתכלית. הוא היה מאד מקצועי ועבד נקי. אני מאוד מרוצה ואין ספק שאני חוזרת אליו כל פעם שאצטרך. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצה אדדי, רעננה.
משוב: 16/02/2014
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה. ועוד כמה תיקונים קטנים בשלבים של תריסים נוספים בבית
חוות דעת:
הזמנתי אותו בכדי לתקן תריס גלילה ועל הדרך הוא תיקן לי עוד כמה שלבים בתריסים נוספים בבית. הוא היה מאה אחוז! ממש עשר! יצאתי מרוצה. הוא הגיע במהירות נתן שירות טוב והמחיר שהוא לקח היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלי גונן, כפר סבא.
משוב: 12/08/2013
תיאור השירות:
החלפת תריסי שלבים שבורים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הוא הגיע בזמן, סיים את העבודה תוך ארבעים דקות וניקה אחריו. הוא היה מאוד אמין ונחמד. המחיר לא היה מאוד זול אבל אני לא מספיק מכירה כדי להעריך.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חזי ב. רמת השרון.
אשרור: 22/10/2018
משוב: 23/08/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים ומסילות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בעיקר עבד עם הנשמה ובהתאם למה שקבענו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר בן בסט, משמרת.
משוב: 11/12/2016
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי ותיקון תריסי שלבים.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד. העבודה מקצועית, הוא הגיע בזמן והיה אדיב. אני אעבוד איתו שוב אם אצטרך.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבי ש. תל אביב.
משוב: 15/01/2015
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ותיקן את התריס שנתקע במוביל. הייתי מרוצה מהעבודה שלו, הוא תקין כמו שצריך. היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
אירית ביטון, כפר יונה.
אשרור: 28/01/2014
משוב: 25/11/2013
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים שנתקע על המסילה.
חוות דעת:
הוא בא ישר, היה מאוד אדיב ולא הלך עד שהתריס תוקן לגמרי. היה ממש בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 200 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק