מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יחזקאל
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.61
מחיר 9.65
איכות 9.45
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלון יוזנט, רעננה.
אשרור: 13/09/2020
משוב: 15/07/2020
תיאור השירות:
תיקון של תריס שלבים.
חוות דעת:
נתן שירות מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רבקה כהן, הוד השרון.
משוב: 03/09/2020
תיאור השירות:
תיקון שלבים במספר תריסים.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן ועבד במקצועיות. תיקן את הבעיות בתריסים לשביעות רצוני בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורה בן חיים, רעננה.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תריסי שלבים.
חוות דעת:
הוא בסדר, בן אדם נחמד, עובד יפה ואין לי טענות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריאל חסידים, כפר סבא.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
החלפת תריס שלבים.
חוות דעת:
היה על הכיפאק, עשה עבודה בסדר גמור והיה אמין.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי פ. הוד השרון.
משוב: 23/10/2018
תיאור השירות:
תיקון שלבים לתריסים.
חוות דעת:
יחזקאל נתן שירות בסדר. הוא תיקן את הבעיה כמו שצריך. הגיע קצת מאוחר אבל היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
גיא ו. רעננה.
משוב: 14/03/2016
תיאור השירות:
תיקון שלבים ורשת של תריס.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל תומר, רעננה.
אשרור: 24/06/2014
משוב: 23/03/2014
תיאור השירות:
תיקון תריסי שלבים שהתפרקו והחלפת רשתות.
חוות דעת:
כבר בטלפון, כאשר הסברתי לו במה מדובר, הוא נתן הצעה זולה יותר מהצעה אחרת שקיבלתי. הוא הגיע ואמר שזה יותר פשוט ממה שתיארתי לו ונתן הצעה עוד יותר זולה. הוא עשה תיקונים נוספים בתריסים ורשתות בבית שאני ביקשתי. עדיין המחיר הסופי היה הוגן בתכלית. הוא היה מאד מקצועי ועבד נקי. אני מאוד מרוצה ואין ספק שאני חוזרת אליו כל פעם שאצטרך. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצה אדדי, רעננה.
משוב: 16/02/2014
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה. ועוד כמה תיקונים קטנים בשלבים של תריסים נוספים בבית
חוות דעת:
הזמנתי אותו בכדי לתקן תריס גלילה ועל הדרך הוא תיקן לי עוד כמה שלבים בתריסים נוספים בבית. הוא היה מאה אחוז! ממש עשר! יצאתי מרוצה. הוא הגיע במהירות נתן שירות טוב והמחיר שהוא לקח היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלי גונן, כפר סבא.
משוב: 12/08/2013
תיאור השירות:
החלפת תריסי שלבים שבורים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הוא הגיע בזמן, סיים את העבודה תוך ארבעים דקות וניקה אחריו. הוא היה מאוד אמין ונחמד. המחיר לא היה מאוד זול אבל אני לא מספיק מכירה כדי להעריך.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חניתה כגן, הרצליה.
משוב: 17/09/2020
תיאור השירות:
תיקון שלבים, מנופים ושלות.
חוות דעת:
עשה זאת במקצועיות. המחיר היה ממש הגון, אדם סימפטי רציני ונעים מאד.עשה גם מעבר למה שסוכם, ברוחב לב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 237 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק