מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מוטי
ציון כללי:
9.27
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.48
זמנים 9.74
מחיר 9.29
איכות 9.40
דירוג כללי 9.27
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
משה דיסקינד, חיפה.
משוב: 03/10/2017
תיאור השירות:
תיקון צינור בצנרת של דוד שמש.
חוות דעת:
היה שירות נהדר, הוא היה אחראי, מסור ומקצועי - כל המחמאות שבעולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דורון שוורץ, חיפה.
אשרור: 11/01/2017
משוב: 02/10/2016
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון גוף חימום ותרמוסטט לדוד שמש.
חוות דעת:
מבחינת כל הקריטריונים - עשר! ענה מהר, הגיע מהר, טיפל מיקצועי. מחיר לא בדקתי, נראה לי סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אפרת שוורץ, חיפה.
משוב: 20/12/2016
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש מחברת כרומגן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, סידר הכל ממש בסדר גמור. גם שלחתי לו הודעה שהוא היה טוב :). באמת היה ממש מעולה, גם במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ח. חיפה.
משוב: 05/12/2016
תיאור השירות:
תיקון בדוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה!הוא ממש הגיע מהר. הוא נחמד, מקצועי והוגן במחיר. אני נורא מרוצה ממנו ומהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולה גלפנד, חיפה.
משוב: 18/10/2016
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא נתן שירות ממש מצוין. אנחנו ממש מרוצים. המחיר גם לפי דעתי היה טוב. בן אדם מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי ש. חיפה.
משוב: 12/08/2016
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש של חברת נמרוד ותיקון קולט.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד. הוא הגיע בזמן, היה נחמד ודאג אחר כך לבדוק איתנו שבאמת הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע צרפתי, חיפה.
משוב: 19/07/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
בעל המקצוע עשה עבודה טובה ומקצועית. הגיע בזמן ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל ליכה, קרית אתא.
משוב: 30/01/2019
תיאור השירות:
הברזה מתיקון דוד שמש.
חוות דעת:
מוטי לא היה בסדר בעייני, סגרנו על שעה מסוימת, בשעה שהיה אמור להגיע עדכן אותנו שהוא הולך לאחר בשעה, לאחר שעה ניסינו להתקשר אליו ולא היה אפשר להשיג אותו, במשך שלוש שעות חיכינו! רק לאחר שלוש וחצי שעות לאחר שכבר רשמתי לו שלא יגיע הוא חזר אלי. יצא שהתקלחנו במים קרים. אם היינו יודעים מראש היינו מזמינים טכנאי אחר ולא מחכים לו חצי יום. אנחנו מאד מאוכזבים.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
נעמה טל, משגב עם.
משוב: 12/12/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שקיצר.
חוות דעת:
מוטי נתן שירות בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר מילר, קרית ביאליק.
משוב: 14/11/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! עמד בזמנים והיה הוגן במחיר, אני מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 218 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק