מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מוטי
ציון כללי:
9.28
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.49
זמנים 9.72
מחיר 9.32
איכות 9.41
דירוג כללי 9.28
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מעין לואיס, חיפה.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של שסתום אל חזור, הוספת רכיבים והחלפה של גוף חימום.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! נתן שירות מכל הלב, היה מקצועי ואדיב! כיף שיש כאלה בעלי מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי דודי שמש נוספים באזור חיפה והסביבה

ינון א, חיפה.
אשרור: 14/12/2019
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
היתה לנו בעיה בדוד מים חמים, מוטי עבד בצורה מאוד מקצועית, הכל על הכיפאק. אנחנו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביעד אגאי, חיפה.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש בגודל 120 ליטר של חברת כרומגן.
חוות דעת:
מאוד לא מרוצה! כביכול נתן לי מחיר הוגן והגיע בזמן שקבענו. אולם ההתקנה התבצעה בדירה שאינני מתגורר בה ולא נכחתי בזמן העבודה. לאחר שבועיים ביקרתי בדירה והופתעתי לגלות שהותקן לי דוד בקיבולת 80 ליטר ולא כפי שסגרנו. הוא הכחיש שזה מה שסגרנו ולצערי לא הייתה לי הצעת מחיר כתובה ולא יכולתי להוכיח שסגרנו על כרומגן 120 ליטר. כמו כן, לקח לו יותר מחודש לשלוח לי מסמך אחריות אחרי מספר תזכורות מצידי. הוא השאיר את הדוד הישן על הגג, כשהתקשרתי אליו אמר כי מחיר העבודה לא כלל את פינוי הדוד ואם אני מעוניין בפינוי זה תשלום נוסף. חבל שלא טרח לציין זאת מראש. מאוד מאוכזב, מרגיש שהבחור פשוט רימה אותי.
איכות
1
מחיר
5
זמנים
10
יחס
1
1
כללי
גירסאות
זאב מאור, חיפה.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל 120 ליטרים.
חוות דעת:
מוטי עשה את העבודה ולאחר יומיים התקלה חזרה, קראנו לו פעם נוספת והכל הסתדר.
איכות
6
זמנים
9
יחס
8
7
כללי
גירסאות
איציק דקל, חיפה.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
החליף פלאנג' בדוד שמש.
חוות דעת:
העבודה הייתה לשביעות רצוני עם תיקון פלאנץ וצינור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב מאור, חיפה.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד, מוטי בא בזמן, עבד מהר וידע מה הוא עושה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטולי איסטומין, חיפה.
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
ניקוי סתימת אבנית בצינור של דוד שמש.
חוות דעת:
מקרה לא פשוט, קודם כל זאת פעם שנייה שיצרתי קשר איתו כאשר בפעם הראשונה היינו מאד מרוצים. הפעם קצת פחות. מאז קריאת השירות ועד שהגיע היה בסדר- הגיע מהר וביצע את התיקון. על פניו בעין הבלתי מקצועית שלי היה נראה שהוא עשה אלמנט מיותר שלא היה צריך לעשות אולי כדי להקפיץ את המחיר- התקין ברז שהיה נראה לי מיותר, טען שזה טוב ע"מ לסגור את זרימת המים לדוד כשאנחנו לא בבית. למרות זאת בסה"כ היה בסדר- תיקון מהיר ופשוט. יום למחרת גילינו שיש טפטוף בתיקון שהוא עשה, התקשרנו אליו שיבוא לתקן מה שקרה ואז להפתעתנו נתקלנו באי נכונות להגיע, קצת מרח אותנו. בזמן הקריאה היה חשוב לו להגיע בזמן על מנת לקבל את התשלום אבל התיקון שלאחר מכן היה פחות חשוב לו בטענה שיש לו לקוחות- (למרות שאנחנו גם לקוחות), נתקלנו בטון קצת לא נעים. בסופו של דבר הגיע לבצע את התיקון ולא היה מרוצה מכך בכלל, לא הבין למה זה דחוף. אני לא אמליץ עליו יותר ובטח לא נחזור אליו. ההתנהלות לא היתה מקצועית.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
8
יחס
6
6
כללי
גירסאות
גידי לדרר, חיפה.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
תיקון בויילר.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן צור, חיפה.
אשרור: 03/02/2019
משוב: 05/12/2018
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רלי יונגר, חיפה.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום של דוד שמש.
חוות דעת:
נתן שירות מעולה, הגיע ביום שישי תוך שעה ועשה עבודה נקיה ומקצועית. המחיר מעולה לדעתי ומכל הבחינות מגיע לו שאפו. עליו אפשר להגיד יצאת צדיק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 213 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק