מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
מוטי
ציון כללי:
9.45
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.77
מחיר 9.37
איכות 9.49
דירוג כללי 9.45
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
לריסה קצורה, חיפה.
משוב: 22/09/2020
תיאור השירות:
החלפה של תרמוסטט ופלאנג' בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע עם הציוד המתאים ועבד קשה כדי לפתור את הבעיה. הוא היה נעים ונתן יחס טוב, תיקן במקצועיות והכל עובד טוב מאז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ילון גיל, חיפה.
משוב: 18/08/2020
תיאור השירות:
ניקוי של דוד שמש והחלפת גוף חימום.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה סך הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חי דביר, חיפה.
משוב: 23/06/2020
תיאור השירות:
החלפת פילטר וטרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
היה עולה! הבוילר שלי עשה קצרים אז הוא גם תיקן לי משהו בחשמל וניקה את הדוד כסיים את העבודה, אני מרוצה ממנו מאוד ובבעיה אחרת שהייתה לי הזמנתי אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה מנדלוביץ, חיפה.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
תיקו דוד חשמלי של חברת כרומגן שכלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
האמת שהכול היה עשר! הוא הגיע בזמן, הביא חלקים מקוריים, עשה עבודה מצוינת והסביר תוך כדי כל מה שצריך, מעבר לזה הוא גם אדם נחמד מאוד והייתי ממש מרוצה, אשמח להיעזר בו שוב בהמשך אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן שולמן, חיפה.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
חיזוק ברז שהשתחרר.
חוות דעת:
בעל מקצוע מקסים, נתן שירות ממש טוב ומקצועי, הגיע אלי בזמן וגבה מחיר ממש זול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל חאין, חיפה.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל מחברת כרומגן וקולטי שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע מהר עשה את העבודה בצורה מקצועית והמחיר סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מעין לואיס, חיפה.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של שסתום אל חזור, הוספת רכיבים והחלפה של גוף חימום.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! נתן שירות מכל הלב, היה מקצועי ואדיב! כיף שיש כאלה בעלי מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ינון א, חיפה.
אשרור: 14/12/2019
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
היתה לנו בעיה בדוד מים חמים, מוטי עבד בצורה מאוד מקצועית, הכל על הכיפאק. אנחנו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביעד אגאי, חיפה.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש בגודל 120 ליטר של חברת כרומגן.
חוות דעת:
מאוד לא מרוצה! כביכול נתן לי מחיר הוגן והגיע בזמן שקבענו. אולם ההתקנה התבצעה בדירה שאינני מתגורר בה ולא נכחתי בזמן העבודה. לאחר שבועיים ביקרתי בדירה והופתעתי לגלות שהותקן לי דוד בקיבולת 80 ליטר ולא כפי שסגרנו. הוא הכחיש שזה מה שסגרנו ולצערי לא הייתה לי הצעת מחיר כתובה ולא יכולתי להוכיח שסגרנו על כרומגן 120 ליטר. כמו כן, לקח לו יותר מחודש לשלוח לי מסמך אחריות אחרי מספר תזכורות מצידי. הוא השאיר את הדוד הישן על הגג, כשהתקשרתי אליו אמר כי מחיר העבודה לא כלל את פינוי הדוד ואם אני מעוניין בפינוי זה תשלום נוסף. חבל שלא טרח לציין זאת מראש. מאוד מאוכזב, מרגיש שהבחור פשוט רימה אותי.
איכות
1
מחיר
5
זמנים
10
יחס
1
1
כללי
גירסאות
זאב מאור, חיפה.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל 120 ליטרים.
חוות דעת:
מוטי עשה את העבודה ולאחר יומיים התקלה חזרה, קראנו לו פעם נוספת והכל הסתדר.
איכות
6
זמנים
9
יחס
8
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 226 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק