מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מוטי
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 9.63
מחיר 9.72
איכות 9.76
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 19 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מורן ג. רעננה.
אשרור: 08/05/2018
משוב: 05/03/2018
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה וביצוע מספר תיקונים בבית.
חוות דעת:
איש מאוד מקצועי, רואים את הנסיון. מאוד נחמד, דייקן ואמין. טיפל בבעיה במהירות ובעדינות ושמר על סדר וניקיון. פתר בעיה שנמשכה הרבה זמן. אמשיך להיעזר בו, ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבנר מן, כרמיאל.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 08/05/2016
תיאור השירות:
איתור נזילה בין הברז הראשי לדלת הכניסה לבית.
חוות דעת:
הוא מאוד נחמד, עזר לי לאתר את הבעיה ולאשר את החששות שלי, אבל נתן הצעת מחיר שנראתה לי מעט גבוהה, אז בסוף הפעלתי את הביטוח. הוא זיהה את הבעיה בזריזות ויעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור הראל, חיפה.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי איתור נזילה בתשלום.
חוות דעת:
מוטי היה בסדר, אבל הוא היה צריך לחזור אלי עם הצעת מחיר וזה לא קרה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
נורית הראל, חיפה.
אשרור: 29/03/2019
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה מהכיור באמבטיה.
חוות דעת:
הוא בא לתת חוות דעת לגבי נזילה מכיור חדר האמבטיה לקיר. התרשמנו מאוד מהאמינות והאדיבות שלו. הוא הגיע מהר והיחס היה מעולה, הוא עשה סימונים על הקיר כדי לעקוב אחר הרטיבות. והעיקר הוא לא גבה תשלום על הביקור. כרגע הבעיה נפתרה. אין ספק שאם נצטרך נזמין אותו שוב. ממליצה מאוד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פבל מלקביץ', חיפה.
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
איתור נזילה בניאגרה סמויה ותיקונה ע"י החלפת גומיה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור. אני מרוצה מהמקצועיות, מהיחס, מהדיבור ומהכל! היתה לנו חריגה בצריכת המים והזמנו אותו על מנת שיאתר את התקלה. הוא עשה את הכל כמו שצריך ובדק כמה פעמים לאחר מכן עד שראה שהכל הסתדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהד ז. חיפה.
משוב: 06/11/2017
תיאור השירות:
איתור נזילה בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ועשה עבודה טובה.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני אסף, חיפה.
אשרור: 10/01/2017
משוב: 10/10/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור, איתור את הנזילה במהירות.
חוות דעת:
היה מצוין! עבד יפה ונקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס שקולבר, חיפה.
משוב: 28/03/2016
תיאור השירות:
איתור נזילה על ידי מצלמה טרמית.
חוות דעת:
הוא היה טוב לב ונתן לי הרבה יחס אישי, ממש הייתי מרוצה. היה צריך לאתר מאיפה מגיעה הנזילה, הוא הגיע אליי פעמיים והצליח להוכיח שהנזילה הגיע מהשכנים. שילמתי לו לא מעט כסף והוא עשה לי הנחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל אקשטיין, נהריה.
אשרור: 02/10/2018
משוב: 02/08/2018
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים, אין דרך אחרת להגדיר את זה! כל השבחים מגיעים לו. התקשרתי אל מוטי כדי שיעזור לי להבין היכן הבעיה. במקום לבוא ולתקן, הוא הדריך אותי בטלפון איך לאתר את התקלה ולתקן אותה בעצמי. כולי הערכה לאיש הזה, אין רבים כמותו, חסך לי מאות שקלים, ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי אשכנזי, יקנעם עילית.
משוב: 17/07/2018
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילות.
חוות דעת:
מוטי הוא בן אדם נחמד מאוד ומקצוען, הוא היה נעים לשיחה, עבד עם סבלנות, שזה משהו שלא מובן מאילו בנוף הישראלי, היה מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 19 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק