שחר הגיע תוך 10 דקות מרגע השיחה ולמחרת סיים את כל הטיפול בתקלה. אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מני סעת, ירושלים.
משוב: 05/10/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהצנרת בדירה.
חוות דעת:
שחר איש מקצוע, אדיב, מסור, נעים הליכות ותיקן הנזילה בצורה מקצועית. הוא דייק בזמן הגעה, אני קיבלתי תמורה מלאה ושירות מצוין.
קיבל ציון 10 בזכות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סמואל אמירה, רמת גן.
אשרור: 29/04/2021
משוב: 28/02/2021
תיאור השירות:
החלפת הצנרת של המים החמים לבית.
חוות דעת:
בחור מקסים! אחלה גבר ואחלה מחיר. ציון 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עפר כרמי, רמת השרון.
משוב: 19/02/2017
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ של צנרת מים ביתית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן שקבענו, היה מקצועי ופתר את הבעיה ביסודיות ובמקצועיות. מרוצה מאד!!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ר. מ. תל אביב.
משוב: 22/01/2023
תיאור השירות:
התקנת מעקף צנרת במסגרת ועד הבית.
חוות דעת:
היה מקסים! עמד בלוח הזמנים ונתן שירות יעיל ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל לוי, יפו.
משוב: 27/03/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח בעזרת מכשור מתאים והחלפת צינור סיפון.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קרן ב. תל אביב.
משוב: 27/03/2024
תיאור השירות:
פתיחת שתי סתימות אחת בכיור מטבח עם טוחן אשפה ואחת באמבטיה.
חוות דעת:
היה מצוין! מהיר, אדיב, מקצועי ונקי. הוא הגיע תוך זמן קצר. היה מקסים. פתר את שתי הבעיות, דאג לנקות אחריו וסייע בייעוץ בנושא נוסף. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר לונדינסקי, תל אביב.
משוב: 26/03/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז השקיה ותיקון מערכת סולארית.
חוות דעת:
שירותי ומנומס מאוד, אמין, גבה מחיר הוגן והסביר על אופן התיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ג'קי אביו, תל אביב.
משוב: 21/03/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניקוז ניאגרה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
שחר התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
עידית שרמן, תל אביב.
משוב: 20/03/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
שחר ביצע עבודה אצל קשישה שהתלוננה על סתימה בכיור מטבח. היא הייתה מרוצה, היא מברכת אותו ומוסרת תודה רבה, שהיא מודה על זה שהוא הגיע באותו היום בו היא פנתה ושהוא איש מקצועי שישר ניגש לעבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי שחר
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1727 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.