מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טוביה
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.50
זמנים 9.71
מחיר 9.41
איכות 9.54
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 25 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אסנת איסן, תל אביב.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז אמבטיה.
חוות דעת:
טוביה היה מצוין, אדיב, הגון, רצה קודם להגיע לראות אם יכול לתקן ובאמת פתר את הבעיה, שירות מדהים, הגיע בהתראה של פחות משעה ואני ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שוש עמרם, תל אביב.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור בחצר.
חוות דעת:
השירות של טוביה חבל על הזמן! פשוט מדהים! התקשרתי אליו בלילה וכנראה הייתה אי הבנה והוא חשב שהיה פיצוץ מים בתוך הבית, הוא ישר הגיע וכשראה שזה בחצר הוא אמר שיגיע למחרת בבוקר, בשבע בבוקר הוא כבר היה אצלי. הוא היה צריך לפתוח את הבטון כדי להגיע לצינור ובסוף החזיר הכל כמו שצריך. אני באמת לא האמנתי שיש עוד אנשים כאלה, אני באמת שמחה שיצא לי להכיר אותו. מגיע לו יותר מ10! כן ירבו כמוהו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירי פו, תל אביב.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים בעזרת מכשור מיוחד.
חוות דעת:
קיבלנו שירות מעולה מטוביה. הוא הגיע אלינו ביום שבת בהתראה של חצי שעה, פתר את הבעיה תוך כמה דקות של עבודה והמחיר שלו היה מאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה ישראל, תל אביב.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור בדוד.
חוות דעת:
הוא עשה משהו קטן תיקן לי צינור שדלף בדוד, ולקח יותר מידי כסף לדעתי והתווכח איתי על המחיר. ההתרשמות שלי ממנו הייתה די בינונית, לא הייתי מזמינה אותו שוב.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
9
יחס
7
9
כללי
גירסאות
יהונתן נהר, תל אביב.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא עמד בזמנים ועשה עבודה מאוד מקצועית.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
ויקטור סעדה, תל אביב.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במקלחת.
חוות דעת:
אחלה שירות. הוא הגיע אלי בשעות הערב ועמד בזמנים. עשה עבודה מאוד מקצועית. סידר את התקלה תוך שעה והיה מאוד שירותי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אורן ע. תל אביב.
משוב: 04/07/2015
תיאור השירות:
תיקון נזילה בקיר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, אני מרוצה מהשירות. הוא הצליח לפתור את הבעיה בקלות, נראה שהוא מקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיל א. רמת גן.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
איתור מקור נזילה.
חוות דעת:
אמין מאוד. הגיע לאיתור מקור רטיבות, בכוונה שאם יימצא המקור גם יתקן. המליץ לפחות בשלב ראשוני לשלול אפשרות של חוסר איטום ע״י מריחת סיליקון לאיטום או רובה ולהמשיך לעקוב. מאחר שלהערכתו אין פיצוץ של צינור, מבחינתי עצם זה שלא רץ לפתוח לי את הקיר/ריצפה או להביא מאתר יקר זה כבר רווח. אמר שהוא לא לוקח כסף עבור הביקור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עילי ד. גבעתיים.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור והחלפת צינור.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מאוד טוב ופתר את הבעיה במקצועיות. הגיע בזמן ואפילו הקדים שזה נדיר. אני מאוד מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עזרא לטים, רמת גן.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
החלפה של ברז ואיטום כיור בעזרת סיליקון.
חוות דעת:
ממליץ עליו! הוא נתן שירות מצוין ואני מבסוט עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 25 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק