מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.62
מחיר 9.46
איכות 9.83
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 14 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יוסי אזולאי, הרצליה.
משוב: 28/10/2018
תיאור השירות:
תחזוקה שוטפת של מערכת המיחשוב והתקשורת ומצלמות האבטחה.
חוות דעת:
הידע הרחב והנרחב שיש לו הוא בלתי יאומן! זה בא לידי ביטוי בעשייה, בביצוע ובאיכות של עבודתו. הוא אמין מאוד ולא איכזב אותנו אף פעם. אני מדרג אותו ברף הכי גבוה שאפשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
זאק פנסטר, הרצליה.
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מסך המחובר למצלמות אבטחה.
חוות דעת:
הוא אחלה! יחס מצוין ועבודה מהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת עייני, רחובות.
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
התקנת מערכת אזעקות ומצלמות אבטחה.
חוות דעת:
קיבלנו שירות מצוין והקשבה גדולה לצרכים שלנו. הגיע כמה פעמים על מנת לבדוק ולתקן. הוא בן אדם מקסים שעושה עבודה נהדרת.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ישראל פרטיש, קרית אונו.
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום, קודנים ומצלמות אבטחה במעגל סגור.
חוות דעת:
בן אדם מצוין שנותן שירות מצוין ועושה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלכס דולמנזי, הרצליה.
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מכשיר זיהוי טביעת אצבע.
חוות דעת:
הוא עובד עבורנו באופן קבוע. הוא עובד מצוין ואיכותי ואנחנו מרוצים ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרדכי קורן, הרצליה.
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מערכת זיהוי טביעת אצבע ומצלמות אבטחה והתקנת אינטרקום.
חוות דעת:
בן אדם עדין נפש, ישר ומקצועי. עושה עבודה נהדרת ומבחינתי הוא עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון רובינשטיין, תל אביב.
משוב: 22/08/2016
תיאור השירות:
העברת חוטים מארון תקשורת לחדר פיקוד של מעלית והתקנה של מערכת אינטרקום בתוכה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא מאוד אדיב, שירותי, הגיע בזמן והמחיר היה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דביר ה. תל אביב.
אשרור: 07/06/2016
משוב: 04/11/2015
תיאור השירות:
בדיקת שקעי טלפון שלא עבדו.
חוות דעת:
התיאום איתו היה בעייתי מעט, מאחר ולא ניתן לדבר איתו בנייד, אלא רק להשאיר הודעה. הוא הגיע מעט לפני הזמן, כשהוא מאורגן ומצויד. גילה מייד שאין תקלה ושהשקעים עובדים. מסתבר שאחד מהמכשירים שהיה מחובר לקו הטלפון קיצר את הקו. קשה לי לדרג את מקצועיות העבודה אבל הוא היה מאוד נעים ושירותי.
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גולי סטרלץ, הרצליה.
משוב: 02/08/2015
תיאור השירות:
התקנת מצלמות אבטחה וגלאי אזעקה.
חוות דעת:
הוא שירותי ומגיע בכל פנייה. עשיתי אתו פרויקט בעבר ועכשיו מתחילה איתו פרויקט נוסף.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ב. נס ציונה.
משוב: 02/08/2015
תיאור השירות:
התקנת אזעקה ומצלמות לעסקים שונים.
חוות דעת:
הוא ממש מצוין, קשה למצוא בעלי מקצוע כמוהו, הוא עשה עבודה מצוינת והוא מאד שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 14 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק