הוא היה מעולה, בא בזמן, מצויין, עבד חבל על הזמן, נקי, מסודר ולקח מחיר מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבל ליס, אשדוד.
משוב: 24/12/2017
תיאור השירות:
החלפת רכיב באסלה, פתיחת סתימה בכיור ומריחת מסטיק אקרילי מסביב לאסלה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! שירות אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדי גרינבוים, רחובות.
משוב: 04/07/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה סמויה.
חוות דעת:
היו דברים שהוא היה בסדר בהם ודברים שפחות. הוא הגיע בזמן אבל המחיר היה גבוה, לפי דעתי. המים באסלה שלנו התמלאו ממש לאט. הוא לא ידע איך לפתוח את האסלה הסמויה אז הפניתי אותו לסרטון ביוטיוב שהראה לו איך. הוא לא איתר את הסיבה לתקלה אז הוא החליף את כל המנגנון. בסופו של דבר הוא כן פתר לנו את הבעיה.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
חן נידם, יבנה.
משוב: 27/06/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הגיע מהר. טיפל בבעיה מהר. היה בסדר גמור. מחיר בסדר גמור. הוא גם היה זריז, נתן את כל תשומת הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק נח, יבנה.
משוב: 19/04/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!! הגיע בזמן, היה מאד גמיש וביצע עבודה טובה. מגיע לו עשר בכל הפרמטרים.
.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב מ. רחובות.
אשרור: 04/04/2017
משוב: 28/12/2016
תיאור השירות:
בדיקת נזילה ופתיחת סתימה באסלות.
חוות דעת:
שירות טוב. הוא היה מאוד נחמד. לא יכל להגיע בזמן שהזמנתי מראש אז הוא דחה ליום למחרת. הגיע בזמן, הסתכל על הנזילה והסביר לי למה הוא לא יכול לתקן אותה. את הסתימה הוא פתח. אני מרוצה סך הכל מהשירות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
7
יחס
10
8
כללי
זיו סגל, גדרה.
משוב: 20/03/2017
תיאור השירות:
החלפת חלק באסלה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ונחמד. התרשמתי לטובה :)
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
פאולה כחלון, גדרה.
אשרור: 21/02/2017
משוב: 16/11/2016
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור בחדר אמבטיה ומכסה של אסלה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, המחיר היה קצת יקר לי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
אמיר רז, יבנה.
משוב: 07/02/2017
תיאור השירות:
תיקון בעיית ניקוז וסידור אסלה בעסק.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק! מקצועי, אמין, הגיע בזמן. אני מרוצה מאד!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 164 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שימי נמשך לתחום האינסטלציה עוד מילדות. הוא היה מצטרף לדוד שלו, קבלן אינסטלציה בעצמו, וממנו למד את העבודה והתאהב בה. הוא למד בקורס מטעם משרד העבודה, והיום יש לו תעודת אינסטלאטור מוסמך.
הוא נשוי ואב לשלושה, וכשהוא לא עסוק באיתור נזילות הוא אוהב לבשל, לטייל בטבע ולבלות את הזמן עם המשפחה. הוא מעיד על עצמו שהוא מצליח למצוא את האיזון בין השקעת הזמן בעבודה למשפחה.
"יש לי לקוח", מספר שימי, "שהוא גם חבר שלי. אני עובד איתו באופן קבוע ואני אוהב את זה. לפעמים אני נותן לו מענה דרך הטלפון והוא אומר לי- "שימי הצלת אותי, עזרת לי מאוד." זה כיף לשמוע את זה."
כששואלים אותו אם היה עוסק במשהו אחר, הוא אומר שאין סיכוי. "תמיד אהבתי את האינסטלציה ואני רואה את עצמי רק בתחום הזה."
שימי עוסק בתחום האינסטלציה ומנהל בגאווה את העסק שלו, בו הוא מבצע את כל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את המקצוע", אומר שימי, "ובמיוחד את זה שהלקוח נשאר עם חיוך בסוף. זה כיף, אני נהנה מזה שהוא מבסוט שפתרתי לו את הבעיה. אני משתדל להגיע מהר מאוד ללקוח ואם יש אפשרות אז גם לפתור לו את הבעיה דרך הטלפון, כדי למנוע ממנו להוציא סתם כסף."
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: איתור נזילות
:: הגברת לחץ
:: תיקוני אינסטלציה באמבטיה
:: החלפת מסנני מים
:: תיקוני דודים
:: תיקוני צנרת
העסק של שימי מעניק פתרונות אינסטלציה ועל כל עבודה תקבלו אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.