מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.76
מחיר 9.64
איכות 9.73
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלי צור, ראשון לציון.
משוב: 11/09/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה מקצועי ומעולה! הגיע תוך 20 דק, עשה בדיקה מקצועית ומקיפה והמליץ שלא לתקן את המקרר (עלות תועלת). נתן המלצה/הדרכה על איזה מקרר חדש לקנות. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אילת בן בסט, ראשון לציון.
משוב: 10/09/2020
תיאור השירות:
תיקון של מקרר אפולו תדיראן, פתיתת סתימה בצנרת.
חוות דעת:
פנינו בשעה יחסית מאוחרת, הצליח למצוא זמן להגיע בהתראה קצרה. היה אדיב מאוד, ביצע את התיקון בזריזות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רובי סרור, ראשון לציון.
משוב: 03/09/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מקרר של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ואדיב בטלפון, המקרר פתאום הפסיק לפעול והוא אמר לי לנסות להוציא את המגן ברקים ואז לחבר את המקרר לחשמל בלעדיו ולבדוק אם זה עובד והמקרר חזר לעבוד בזכותו, תותח כל הכבוד לו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל ג. ראשון לציון.
משוב: 27/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היתה לנו תקלה במקרר שהפסיק לקרר. יניב הגיע אלינו בדיוק בזמן שנקבע, זיהה מיד את התקלה של מעברים סתומים. טיפל בתקלה ואפילו הסביר והראה מה הבעיה. יניב היה מקצועי, אדיב, נחמד והוגן. מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה רוסינסקי, ראשון לציון.
אשרור: 20/08/2020
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
פתח סתימה בצינור ניקוז במקרר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
היה מקסים, עשה עבודה יסודית ורצינית. היה נחמד, הסביר על הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינבל א. ראשון לציון.
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מקרר.
חוות דעת:
יניב היה מאד נחמד, נתן לי ייעוץ טלפוני לגבי בעיה במקרר, נשמע שמבין ומתמצא בתחומו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל שחר, ראשון לציון.
משוב: 09/08/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקרר יין.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא בעל מקצוע מעולה. אני מרוצה מהסבלנות, מהסברים שנתן ומהנקיון שהשאיר. השירות היה טוב מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר ישראל, ראשון לציון.
אשרור: 09/08/2020
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיה לוי, ראשון לציון.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר שמקפיא את המצרכים.
חוות דעת:
ממש חבל על הזמן! כבר בשיחה איתו בטלפון הוא נתן אינדיקציה לגבי הבעיה וקלע בול. הוא הגיע, איתר את הבעיה וחיפש את החלק החלופי שהיה צריך. בגלל שהמקרר ישן לא היה אפשר למצוא חלק חלופי אבל הוא היה ממש בסדר גמור, גם המחיר שגבה היה טוב בעיני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירית ב. ראשון לציון.
משוב: 31/07/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר תקול.
חוות דעת:
יניב היה אדיב והסביר מה שצריך. אמר שיתכן שהבעיה היא בדליפת גז או בבעיה במדחס. בגלל שמדובר בבעיה במנוע הוא המליץ לקנות מקרר חדש ולא להגרר לבעיות בהמשך שעלולות להמשיך לצוץ. יניב גם תיקן לי את שואב האבק באותה הזדמנות. הייתי מעדיפה לתקן את המקרר, אך אם זה אכן עלול לגרום לבעיות בהמשך אז דעתו המקצועית עזרה לי. באותו היום קניתי מקרר חדש. תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1831 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק