מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפאלי
ציון כללי:
9.35
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.53
זמנים 9.46
מחיר 9.18
איכות 9.47
דירוג כללי 9.35
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רן בר לבב, תל אביב.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מסרק הגה ברכב מסוג סוזוקי שנת 2011.
חוות דעת:
היה ממש מעולה ובינתיים אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי קאופמן, תל אביב.
משוב: 17/10/2017
תיאור השירות:
טיפול 125 אלף כולל החלפה של פלאגים, ברכב מזדה 3 שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נפתלי ו. תל אביב.
משוב: 08/02/2017
תיאור השירות:
טיפול 90 אלף ברכב מסוג טויוטה אוריס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. הוא היה נחמד והיה נראה מקצועי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
ג'קי קוטב, תל אביב.
אשרור: 20/12/2016
משוב: 20/09/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל החלפת פלגים ברכב מסוג רנו קליאו, שנת 2008.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, נחמדים, שירותיים, עבדו מהר ולקחו מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רמי קלר, תל אביב.
משוב: 16/09/2015
תיאור השירות:
טיפול באטמים במנוע וביחידת ההתנעה במיצובישי ספייס סטאר.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה ומהירה, בדק את האוטו וגם נסע בו איתי. הוא נתן שירות טוב, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל רמון, הרצליה.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב והחלפת חלק.
חוות דעת:
היו בסדר גמור. את החלק שהוחלף אני הבאתי והוא ביצע את ההחלפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל בריק, בת חן.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע למגבים ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
הם היו ממש אדיבים, נתנו לי הצעת מחיר בטלפון לבדיקה ולתיקון במידה ויש צורך וכשהגעתי הם אפילו הוזילו קצת במחיר התיקון. לא הייתי צריכה לחכות, הם היו נעימים ומקצועיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה פרץ, נתניה.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן הכולל החלפת מדחס והחלפת מסנן מזגן.
חוות דעת:
הוא נתן לי שירות מעולה! הוא עשה עבורי בדיקה מקיפה מאוד על הכל, וראה שהבעיה במדחס. מפני שהוא ראה שאני זקוקה לתיקון באותו היום ושאני ממהרת, הוא עשה מעל ומעבר, ובהחלט עשה שמיניות באוויר עבורי בשביל להשיג את המדחס ולתקן הכל כמה שיותר מהר. אני מאוד מרוצה מהשירות ללא ספק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן ג. נתניה.
אשרור: 06/05/2019
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
טיפול ברכב שכלל החלפת רפידות, בלם קדמי ואחורי, רצועת אביזרים .
חוות דעת:
הם היו מעולים! נראה שהוא מקצועי, שלח תמונות על כל דבר שהחליף להראות שהכל הולך לפי התכנית, המחיר היה מצוין והוא התגמש ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי שלינקה, נתניה.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת רכב לקראת קניה מסוג יונדאי i10 שנת 2014.
חוות דעת:
המוסך היה אחלה, עשו עבודה טובה, מקצועיים, רפאלי נתן לי טיפים ועזר לי מאוד, אני מבסוט ומרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 127 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק