מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפאלי
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.66
מחיר 9.44
איכות 9.56
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דורון מוסקוביץ', חולון.
משוב: 25/09/2018
תיאור השירות:
החלפת פקק של רדיאטור ברכב.
חוות דעת:
השרות היה סבבה, מעולה.
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אפרים שורש גילעוז, חולון.
אשרור: 07/05/2018
משוב: 08/02/2018
תיאור השירות:
החלפת מצבר לרכב.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ואני הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב זילברשטיין, קדימה-צורן.
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
טיפול ברכב מסוג סקודה שכלל החלפת בלמים.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד! העניק לי שירות מצוין והיה מאוד אדיב ונחמד, ביצע את העבודה והטיפול ברכב באופן ממש מהיר, אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלטר מזוז, גאולים.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע ברכב מסוג סוזוקי סוויפט.
חוות דעת:
דיברתי עם קובי(אח של רפאלי) בטלפון, הוא אמר לי להגיע לבדיקה במוסך. הגעתי וחיכיתי למשך 3 דקות והוא קיבל אותי(לא קרה לי באף מוסך עד היום, והיו עוד לקוחות). הוא הסביר לי בדיוק מה הבעיה, הראה לי בדיוק מה הוא עושה כדי שאבין במה מדובר. לאחר הביקור החלטתי לחכות קצת אז לא סגרתי איתו, הוא בכל זאת ויתר לי על עלות הביקור. נתנו לי שירות מעולה ונעים, מחיר הוגן ורכב חלופי עד לסיום העבודה, בנוסף העבודה הסתיימה בזמן ובלי עיכובים. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפורה מלול, לוד.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
החלפת בלמים ברכב מסוג קיה ריו.
חוות דעת:
זה היה ביום של הבחירות והוא היה היחיד שהסכים לקבל אותי, בעל יחס טוב, התקשר יום למחרת לשאול אם הכל בסדר והמחיר ממש טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק יצחקי, נתניה.
אשרור: 27/02/2020
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאגים ברכב שברולט.
חוות דעת:
הוא היה עשר, מושלם. הייתי מרוצה מהשירות, המהירות, היחס והמחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן רביד, תל אביב.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
טיפול ברכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
מעולה, מהטובים שפגשתי, שירותי, תקשורתי, מחירים סבירים, בחור טוב הגעתי מאוחר והם חיכו לי במיוחד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם חן, הרצליה.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
טיפול 90000 ברכב מסוג טויוטה.
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פז קושניר, נתניה.
משוב: 07/02/2020
תיאור השירות:
החלפת רפידות בלמים וטיפול תקופתי 10 אלף לפני טסט לרכב מסוג Kia.
חוות דעת:
הכל היה אחלה! גם העבודה, השירות והמחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד אסף, נתניה.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צלחות ורפידות בלמים בגלגלים קדמיים ברכב מסוג יונדאי גטס.
חוות דעת:
היה מעולה! זמין מהרגע להרגע, מחיר הוגן, טיפול מהיר ומקצועי. החבר'ה במוסך נחמדים, הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 159 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק