מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפאלי
ציון כללי:
9.36
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.43
זמנים 9.47
מחיר 9.23
איכות 9.42
דירוג כללי 9.36
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עופר נתיב, נתניה.
אשרור: 23/01/2019
משוב: 16/09/2018
תיאור השירות:
החלפת מצבר לרכב מסוג מיצובישי גרנדיס שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, קיבל אותי מהר מאוד, היה מקצועי והסביר את הבעיה ואת הפתרון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל שוורץ, נתניה.
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב מסוג מאזדה 2 שנת 2008.
חוות דעת:
עמד בזמנים, מקצועי והמחיר הוגן. אני מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טימור דזנדוסוב, נתניה.
משוב: 01/10/2017
תיאור השירות:
החלפת מצבר וצינורית דלק ברכב של חברת מיצובישי.
חוות דעת:
השירות שלו היה ממש טוב! הוא היה מקצועי ואדיב. הוא עשה את העבודה במקום והיה מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב קאופמן, נתניה.
משוב: 29/06/2017
תיאור השירות:
החלפת סטרטר ומצבר לרכב מסוג S60 volvo שנת 2011. הגעה למוסך בערך לפני שלושה שבועות (8.6.17).
חוות דעת:
היו בסדר. אדיבים ונחמדים אין מה להגיד. לא לקחו כסף על החלפת המצבר רק על המצבר עצמו.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גלית מכלוף, נתניה.
משוב: 28/10/2015
תיאור השירות:
טיפול ברכב הונדה משנת 2003 הכולל- החלפת מאוורר של מזגן ותיקון מצבר.
חוות דעת:
קיבלתי ממנו שירות מדהים. זו הייתה פעם ראשונה שניגשתי למוסך והם טיפלו בי ישר. השארתי את הרכב במוסך על מנת שיבדוק את התקלות והוא דאג להתקשר לפני שהוא מתחיל לטפל בהן כדי לתת לי הצעת מחיר ולמנוע אי הבנות. הייתי מאוד מרוצה ממנו, בן אדם אמין, ישר והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תובל שילוח, בת חפר.
אשרור: 17/12/2019
משוב: 13/11/2018
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב טויוטה קורולה.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, אדיב ומקצועי. עמד במחיר שקבענו בטלפון ועשה בדיוק מה שקבענו, יצאתי מבסוט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר צ. הוד השרון.
משוב: 04/11/2018
תיאור השירות:
החלפת פיוז של מצבר, החלפת מצבר והחלפת שמנים בסוזוקי קרוסאובר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מגיע לו חמישה כוכבים מבחינתי. המחירים שלו הם ממש טובים יחסית למה שאני מעריך שיש בשוק. הוא היה נחמד, אחלה בנאדם. כולם שם היו נחמדים. הוא בירר לי על חלק שהיה צריך להחליף, חזר אלי מהר, קיבל חלק לא נכון ומיד הזמין שוב את החלק הנכון. אני מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוחאי טולנדו, ראש העין.
משוב: 05/07/2018
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב של חברת יונדאי I25 שנת 2012.
חוות דעת:
היה מצוין. מרוצה ממנו, מהיר, יעיל וזול. כבר בטלפון עלה על הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמי ק, כפר יונה.
משוב: 01/02/2018
תיאור השירות:
חילוץ והחלפת מצבר ברכב מסוג שברולט.
חוות דעת:
השירות היה פשוט נהדר. דיברתי איתו בבוקר וקבענו שאני אגיע ובדרך אליו נתקעתי עם האוטו. הוא שלח חילוץ שתוך חצי שעה הגיע. הוא היה ממש אחלה ולקח גם מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 19/07/2018
משוב: 08/03/2018
תיאור השירות:
החלפת מצבר לרכב מסוג סיאט איביזה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא ממש על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 115 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק