מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפאלי
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.53
זמנים 9.54
מחיר 9.30
איכות 9.62
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אור איסטנר, שפיים.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 21/02/2016
תיאור השירות:
טיפול ברכב סובארו שכלל החלפת פלסטיק של קודן והחלפת מנורות תאורה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ואמין. הייתי מרוצה מכך שהוא ראה שאני צריך את זה דחוף אז הוא מיד קיבל אותי וטיפל בי.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גלית שניידר, נתניה.
משוב: 20/02/2020
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דן רמון, נתניה.
אשרור: 14/02/2020
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף תאורה ברכב חברת לקסוס.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא שירותי, יש לו יחס טוב, התנהגות טובה ועשה עבודה טובה, הוא יעיל ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן וינר, נתניה.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן.
חוות דעת:
היה מעולה! אני ממש אמליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב הרן, נתניה.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת מיזוג אוויר ברכב אלפא רומיאו.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה! הם פתרו את הבעיה בעשירית מהמחיר שמישהו אחר הציע לי. מי שטיפל בי זה בעל המקום והוא היה משכמו ומעלה, חזרתי אליו אחרי יומיים רק כדי ללחוץ לו את היד ולומר לו תודה באופן אישי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה לו, נתניה.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב מסוג סוזוקי 2013.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה. הוגן במחיר לדעתי, נתן שירות טוב והצליח לתקן תקלה שאחרים לא הצליחו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס סנדרין, נתניה.
אשרור: 10/12/2019
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת מיזוג אוויר ברכב פיג'ו.
חוות דעת:
הם ממש נהדרים! השירות מעולה, הם התקשרו אחר כך לוודא שהכל עדיין בסדר. בעלי התעסק איתם והיה מאוד מרוצה. הם קודם בדקו את הלחץ, הלכו על האופציה הזולה ואמרו שאם תהיה בעיה אפשר לחזור אליהם. זה באמת היה בסדר והבעיה לא חזרה! יותר מכך, היינו כל כך מרוצים שהמשכנו איתם גם בטיפולים השוטפים לאוטו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתיופיה שטה, נתניה.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון חוט אלחוטי שניתק ברכב מיצובשי.
חוות דעת:
הוא מהמהם, חמד של בחור, ישר, אמין ורק דברים טובים יש לי לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ש. נתניה.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה ברכב מסוג מיצובישי.
חוות דעת:
הם היו מאוד מקצועיים ונתנו שירות אדיב. הייתי מאוד מרוצה ואני בטוח שאחזור אליהם לטיפולים נוספים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
‫עופר גיא‬‎, נתניה.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן לרכב.
חוות דעת:
התרשמתי מאד לטובה! קודם כל משך הזמן שהמתנתי שם היה מצוין, ההיענות שלהם גם במשרד וגם בטיפול היתה מקצועית ושירותית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 107 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק