מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפאלי
ציון כללי:
9.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.51
מחיר 9.35
איכות 9.47
דירוג כללי 9.44
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אייל מורד, נתניה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקון ברכב מסוג גולף.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, אני מרוצה מאוד מהשירות שלהם, עשו עבודה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רומן שולקין, ראשון לציון.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה בציריה לרכב מסוג פולקסווגן גולף שנת 2006.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין! הוא היה זמין, לקח מחיר סביר והוא בחור נחמד. זה היה תיקון קטן והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בנימין אלמליח, חבצלת השרון.
משוב: 21/11/2017
תיאור השירות:
תיקון ציריות ומצבר ברכב פולקסווגן פאסאט, שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אחד המוסכניקים הכי הוגנים שיצא לי להיתקל בהם, נתן לי את המחיר הכי זול מכולם. אחר כך בדקתי וראיתי שכל החלקים שהוא נתן לי היו הכי זולים ביחס לשאר המקומות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית מ. אביאל.
משוב: 29/05/2017
תיאור השירות:
טיפול מכני ברכב פולקסווגן גולף שכלל החלפת מאוורר וחלקים נוספים.
חוות דעת:
הוא נתן שירות טוב. הייתי מרוצה מהזמינות והאמינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ע. נ. תל אביב.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה בגיר ברכב מסוג פולקסווגן פולו.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא נחמד, עשה את העבודה כמו שצריך, לקח מחיר הוגן , היחס היה מצוין ואפילו נתן רכב חלופי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
החלפת רפידות ותיקונים כלליים ברכב מסוג פולקסווגן קאדי שנת 2010.
חוות דעת:
שירות ממש טוב, ממש אנשים נחמדים. בבעיה אחת הם טיפלו אבל בסוף הייתה לי תקלה אחרת עם השמן, התרשמתי שזה קצת היה מסובך מידי בשבילם ושהם לא מצאו את מקור התקלה. הם הביאו לי רכב חלופי בזמן הטיפול שזה היה ממש טוב וגם המחיר היה ממש בסדר, הוגן לדעתי.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
חן זילצר, נתניה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן והחלפת צינורות ברכב מחברת הונדה.
חוות דעת:
הוא נתן יחס בסדר גמור. אבל הייתי פחות מרוצה מהעבודה עצמה הייתי צריך לחזור אליו אחרי הפעם הראשונה מכיוון שהוא לא עלה על כל הבעיות. המחיר היה מעט יקר לדעתי, במיוחד בגלל שהוספתי סכומים עם כל בעיה שצצה.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
גלעד אסף, נתניה.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צלחות ורפידות בלמים בגלגלים קדמיים ברכב מסוג יונדאי גטס.
חוות דעת:
היה מעולה! זמין מהרגע להרגע, מחיר הוגן, טיפול מהיר ומקצועי. החבר'ה במוסך נחמדים, הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולג י. נתניה.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
בדיקה ומילוי גז לרכב.
חוות דעת:
היה מעולה! מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי בן שמחון, נתניה.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי.
חוות דעת:
עשה עבודה מצוינת, אמינה ומקצועית. אני ממש מרוצה ובטוח שאחזור, תודה :-).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 146 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק