מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפאלי
ציון כללי:
9.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.51
מחיר 9.35
איכות 9.47
דירוג כללי 9.44
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שימרית ביטון, בית יהושע.
משוב: 04/12/2017
תיאור השירות:
החלפת מצבר ברכב של חברת סוזוקי שנת 2002.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה, נראה בחור הגון ומאוד נחמד, ממליצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גלעד זאבי, נתניה.
משוב: 04/08/2016
תיאור השירות:
חוות דעת לגבי תקלה ברכב סוזוקי ילטה.
חוות דעת:
הם היו מעולים.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ישראל שלום, נתניה.
משוב: 27/04/2016
תיאור השירות:
טיפול 90000 בסוזוקי sx4 שנת 2010.
חוות דעת:
היה נחמד מאוד. השירות היה טוב והמחיר היה סביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רן בר לבב, תל אביב.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מסרק הגה ברכב מסוג סוזוקי שנת 2011.
חוות דעת:
היה ממש מעולה ובינתיים אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד לוי, רעננה.
אשרור: 07/11/2018
משוב: 09/08/2018
תיאור השירות:
החלפת בלמים וטיפול שנתי ברכב מסוג סוזוקי שנת 2010
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה. מקצועי ואמין. מאד נחמד
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה שטטפלד, בת חפר.
משוב: 03/11/2016
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים שכלל החלפה של בלמים קדמיים, ברכב מסוג סוזוקי שנת 2009.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, עמדו בזמנים ועשו עבודה טובה ומקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ר. ש. בת חפר.
אשרור: 21/11/2017
משוב: 02/08/2017
תיאור השירות:
טיפול שוטף לרכב מסוג סוזוקי סוויפט שנת 2009.
חוות דעת:
שירות בסדר בסך הכל (עד כמה שניתן לשפוט מטיפול שגרתי) עם זאת, התרשמתי שהייתה שם איזו בעיה של אמינות. כפי הנראה הם סגרו חזק מידי את הבורג של הצמיג בטיפול הקודם (שנעשה גם הוא אצלם) והתקשו מאוד לפתוח אותו. הם עבדו לפחות חצי שעה כדי לפתוח את הבורג שהם הבריגו לא כשורה, ולאחר מכן ביקשו ממני תשלום על כך בטענה שלקח להם המון זמן לפתוח את הבורג. סרבתי לשלם על פתיחת הבורג מאחר והם אלו שגרמו לבעיה, וגם התאכזבתי קשות מעצם הבקשה. בסופו של עניין הם וויתרו על התשלום, אך מלכתחילה לא היו צריכים לדרוש תשלום עבור התקלה שהם יצרו. קשה לי להאמין שאשוב אליהם.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
חן זילצר, נתניה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן והחלפת צינורות ברכב מחברת הונדה.
חוות דעת:
הוא נתן יחס בסדר גמור. אבל הייתי פחות מרוצה מהעבודה עצמה הייתי צריך לחזור אליו אחרי הפעם הראשונה מכיוון שהוא לא עלה על כל הבעיות. המחיר היה מעט יקר לדעתי, במיוחד בגלל שהוספתי סכומים עם כל בעיה שצצה.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
גלעד אסף, נתניה.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צלחות ורפידות בלמים בגלגלים קדמיים ברכב מסוג יונדאי גטס.
חוות דעת:
היה מעולה! זמין מהרגע להרגע, מחיר הוגן, טיפול מהיר ומקצועי. החבר'ה במוסך נחמדים, הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולג י. נתניה.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
בדיקה ומילוי גז לרכב.
חוות דעת:
היה מעולה! מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 146 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק