מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפאלי
ציון כללי:
9.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.51
מחיר 9.35
איכות 9.47
דירוג כללי 9.44
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שי בן חיים, נתניה.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
מתן חוות דעת על רכב טויוטה לפני קנייה שכללה בדיקת נזילות ותקינות רכב.
חוות דעת:
רפאלי היה אחלה! הוא עשה עבודה מהירה והיה מאוד אמין, נחמד ומקצועי, ואני מרוצה מחוות הדעת שנתן לי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
יעל מרום, נתניה.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2009.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הכל 10. באמת הוא מדהים. אין לי מילים! התרשמתי מהיחס מההתחשבות, מהזמינות ומעמידה בלוח הזמנים. בנוסף, הוא אמר לי: "לכי תעשי סיבוב תבדקי אם את מרוצה". הוא היה אמין מאד. הראה לי והסביר לי הכל, מה התופעות הלוואי שיכולות להיות. הוא ממש נתן לי הרגשה של ביטחון ושקט ופתר לי את הבעיה. חוויה ממש טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עזרא מ. נתניה.
אשרור: 13/12/2017
משוב: 27/07/2017
תיאור השירות:
הכנה לטסט ברכב מסוג טויוטה קורולה שנת 2004. כולל ניקוי פנסים, החלפה של גומייה לציריה פנימית וטיפול בנזילת שמן.
חוות דעת:
מוסך מעולה, שירות אדיב, מהיר וטוב, הם הסבירו לי לגבי כל דבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר ג. אבן יהודה.
אשרור: 02/06/2017
משוב: 10/11/2016
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף ברכב טויוטה קורולה שנת 2009.
חוות דעת:
הם היו נחמדים ומקצועיים, לקח להם זמן להתחיל לטפל ברכב וכל התהליך כולו לקח לא מעט זמן אבל סך הכל השירות היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתמר מישל מאיר, חיפה.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 06/05/2018
תיאור השירות:
החלפת אלטרנטור והחלפת רצועה עבור טויוטה יאריס 2004.
חוות דעת:
הוא בחור ממש על הכיפאק וממש נחמד. עשה עבודה מקצועית סך הכל ופתר את הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
7
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נתן ו. הרצליה.
משוב: 16/05/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי הכלל החלפת שמן ודיסקים של הבלמים ברכב מסוג טויוטה יאריס 2014.
חוות דעת:
הם היו טובים. אמינים ומבינים עניין. בסך הכל עשו עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכל הס, קדימה-צורן.
אשרור: 03/03/2018
משוב: 23/11/2017
תיאור השירות:
החלפת מנוע ברכב טויוטה קורולה שנת 2006.
חוות דעת:
היה מעולה! מגיע לו מילים טובות מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נפתלי ו. תל אביב.
משוב: 08/02/2017
תיאור השירות:
טיפול 90 אלף ברכב מסוג טויוטה אוריס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. הוא היה נחמד והיה נראה מקצועי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
חן זילצר, נתניה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן והחלפת צינורות ברכב מחברת הונדה.
חוות דעת:
הוא נתן יחס בסדר גמור. אבל הייתי פחות מרוצה מהעבודה עצמה הייתי צריך לחזור אליו אחרי הפעם הראשונה מכיוון שהוא לא עלה על כל הבעיות. המחיר היה מעט יקר לדעתי, במיוחד בגלל שהוספתי סכומים עם כל בעיה שצצה.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
גלעד אסף, נתניה.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צלחות ורפידות בלמים בגלגלים קדמיים ברכב מסוג יונדאי גטס.
חוות דעת:
היה מעולה! זמין מהרגע להרגע, מחיר הוגן, טיפול מהיר ומקצועי. החבר'ה במוסך נחמדים, הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 146 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק